המרקים שלנו

החורף כבר כאן, וזהו הזמן המצוין והמומלץ ביותר לשתיית מרק חם. מרקים טובים מכמה סיבות, הראשונה והברורה לכל הם חמים, מה שמסייע לנו לשמור על חום הגוף בימי ובערבי החורף הקר. דבר שני, הם מיוצרים ומבושלים בעזרתם של רכיבים טבעיים ועשירים במוצרים מן הטבע המסייעים לבריאותנו ונלחמים במחלות רבות אשר מביא איתו החורף?. המרקים שלנו הם פרווה לגמרי, ללא כל שימוש במוצרים מהחי, ומומלצים במיוחד עקב הערכים התזונתיים והוויטמינים הרבים אשר הירקות הטריים מביאים איתם. וויטמינים
אצלנו תוכלו להנות לצד המנות העיקריות, המוכרות והאהובות של המסעדה להנות בעונת החורף הקרה למגוון עשיר של מרקים בריאים, חמים וטריים, הנעשים במקצועיות ואהבה במקום. היתרונות הרבים של המרקים הטעימים שלנו והמתכונים הייחודים של המסעדה הפכו אותנו לאתר עלייה לרגל בעונת החורף הקרה באזור המרכז.

מרק עגבניות:

העגבנייה היא אחת המזונות הפופולריים ביותר בקרב בני האדם. מבחינה בוטנית העגבנייה היא למעשה פרי, אך נהוג לנהוג בה כירק, אם זה כחלק בלתי ניפרד מסלט ירקות (המוצע גם כן מחלק מהתפריט שלנו) ובמרק. העגבנייה מכילה נוגדי חמצון רבים ובראשם הליקופן – מה שמעניק לה את הצבע האדום המזוהה איתה. שתיית ולגימת מרק עגבניות טרי תורם ומסייע ללא מעט דברים חיוניים:
• מסייע לבלוטת הערמונית ומונע סרטן
• תורם לחיזוק מערכת החיסון
• שומר על הלב וכלי הדם
• מאט תהליכי הזדקנות
• טוב להרזיה.

מרק בטטה:

הבטטה נחשבת לאחד מהמזונות הבריאים ביותר, עד כדי כך שהמכון המוביל בארה"ב לתזונה ובריאות הגדירו אותו כירק הבריא ביותר!!! לא סתם הגיעה הבטטה למעמד של שם דבר בעולם התזונה והבריאות, הבטטה עוזרת לכל כך הרבה דברים עד שזה ממש פשע לא ללגום מרק בטטה טרי ובריא בתקופת החורף הקרה.
• מסייעת למראה עור פנים צעיר ובריא
• מורידה לחץ דם וסטרס
• מורידה את הסיכויים למחלות לב
• מסייעת לחיזוק העצמות
• מסייעת להאטת סימני גיל המעבר.

מרק גריסים:

גריסים הם למעשה שעורה מלוטשת, כאשר הם בעלי קליפה הם החשבים הם מוגדרים כגריסים, וכשמקלפים אותם הם נקראים גריסי פנינה, דבר הפחות מומלץ מבחינת הערך התזונתי. הם עשירים במינרל מיוחד בשם כרום, התורם רבות לאיזון רמת הסוכר בדם.
• תורמים ומסייעים רבות לתחושת שובע העוזר בעת דיאטה.
• משפרים את תהליך העיכול
• עשירים בוויטמין B
• תורמים לחיזוק העצמות.
• מסייעים באיזון רמת הסוכר בדם.

מרק אפונה:

האפונה היא צמח ממשפחת הקטניות העשירה מאוד בחלבון. נחשבת לאחד המאכלים הבריאים ביותר מעולם הצומח. האפונה מכילה מינרלים חיוניים רבים כגון סידן ואשלגן. האפונה מכילה נוגדי חמצון ברמה גבוהה העוזרת נגד מחלות לב.
• האפונה היא פצצת אנרגיה ומסייעת במצבי עייפות כרוניים
• מסייעת לחיזוק המערכת החיסונית
• מקור מעולה לחלבון מן הצומח, העוזר רבות במיוחד לטבעונים.
• עוזר למערכת העיכול.
• מסייעת במצב של סכרת מצב 2.

מרק עדשים:

אחת מהקטניות המוכרות והבריאות ביותר, אף מוזכרת בסיפור התנכ"י של מכירת הבכורה של עשיו ליעקב:" ונתן יעקב לעשיו לחם ונזיד עדשים". העדשים עשירים בסיבים מסיסים רבים ומסייע לפלורית מעי תקינה ובכך משפרתו שומרת על מערכת העיכול ומערכת החיסון.
• טובה למצבי אנמיה
• מסייעת לניקוי כבד
• טובה לשיפור קשב וריכוז
• טובה לחיזוק הכליות.
• משפרת את רמת האנרגיה.

שתפו את המשפחה והחברים

Share on email
שיתוף
Share on whatsapp
שיתוף
Share on facebook
שיתוף
דילוג לתוכן