אוכל כמו של אמא
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

מי לא אוהב אוכל כמו של אמא? אין לכם כוח לבשל? אצלנו תמצאו את הפיתרון

אוכל כמו של אמא תוכלו למצוא אצלנו ולהפסיק לבזבז שעות של הכנות. אנחנו, שניצל קמפני עומדים אן לשירותכם עם מערך משלוחים מעולה, אוכל נהדר והרבה רצון כדי לאפשר לכם ליהנות עד כמה שניתן מארוחות טובות ומזינות בדיוק כמו בבית של אמא. הרי יש אוכל טעים יותר לארוחת צהריים מאשר לאכול שניצל הכי טעים? אם גם אתם מכורים לשניצל ומתים לאכול כמו שצריך, שניצל קמפני זה המקום שלכם.

מתכון מנצח

אוכל כמו של אמא הוא אוכל שיש לו את המתכון הסודי שפשוט הולך עם זה שאכל אותו בכל פעם מחדש. אין מה לעשות, הרי המתכון הסודי, האופן בו עושים בדיוק את הדברים הנכונים, את סדר הפעולות המדויק כדי שאתם בסוף תיהנו מהתוצרים, אלו הדברים הקטנים שכל אמא עושה כדי שהילדים שלה יוכלו ליהנות באמת. כמובן שבין היתר אוכל כמו של אמא מלווה בתחושה הבסיסית הזו שהיה מי שדאג לך ורצה להבטיח שתקבל את הארוחה הכי טובה והכי מזינה שאתה יכול לקבל. זה בדיוק מה שאנחנו בחברת שניצל קמפני מנסים ומשחזרים כל פעם מחדש. האמינו לנו, אנחנו לא נצחק אם נגיד שעשינו את כל מה שאנחנו יודעים פשוט כדי לאפשר לכם ליהנות בסופו של דבר מאותה הזמנת אוכל שתחזיר אתכם ברגע לילדות.

חשוב לנו לתת לכם את המשלוח המהיר והטוב ביותר

אוכל כמו שלא אמא הוא אוכל שמגיע אליכם מהסיר אל הצלחת וזה אחד האתגרים שלנו בחברת שניצל קמפני. אנחנו רוצים מצד אחד להביא לכם משלוחי אוכל טריים, במהירות הגבוהה ביותר, מהמחבת לצלחת שלכם. אבל חלק מהניסיון שלנו לאפשר לכם לקבל את האוכל בקלות וביעילות ומתוך ניסיון פשוט לחסוך לכם זמן, אנחנו רוצים להביא לכם משלוחי אוכל מהירים וטובים הנארזים בקופסאות מיוחדות כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את האוכל טרי עד כמה שניתן. האמינו לנו אתם לא יודעים כמה זמן עברנו כדי למצוא את האריזה המושלמת עבור שניצל הכי טעים.

הוספנו גם סלטים

אין אוכל כמו של אמא בלי שורה יפה של סלטים נהדרים שמצטרפים לכל הזמנת אוכל שאנחנו שולחים כדי לתת לכם לא רק ביס משניצל אלא בין היתר את החוויה המלאה. אוכל כמו של אמא מזין וטוב יתן לכם את השקט הנפשי לתת גם לילדים שלכם לאכול כשאין לכם ממש את הכוח לבשל ויעזור לכם להתרכז באמצע יום עבודה ארוך. הסלטים שלנו מגיעים טריים ומיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע. אנחנו לא מתפשרים במילימטר על בחירה של חומרי גלם איכותיים ככל שניתן כדי שהטועם בסוף התהליך פשוט ירגיש טוב ושהוא שבע באמת.

חשוב לנו להכין את האוכל מחומרי גלם מצויינים

אנחנו רוצים לתת לכם את האוכל הכי טעים שאנחנו יכולים לספק אבל גם לא למנוע מכם לאכול בריא. אוכל כמו שלא אמא הוא הרבה פעמים בריא משום שהוא טרי, נעשה במקום, לא כולל חומרים משמרים ועוד. לנו חשוב לעמוד בסטנדרט הזה גם כן ולאפשר לכם ליהנות מארוחה הנעשית מחומרי גלם מצויינים כדי שתרגישו פשוט טוב. יש המון חיבורים שעושים בין אכילה טובה ומזינה ובין חומרי גלם טובים שנותנים את המענה הזה בדיוק. היתרון הוא שאנחנו נמצאים כאן על מנת לעשות את החיבור הזה. כי אולי אנחנו לא אמא אבל אנחנו באמת רוצים לנסות ולהביא לכל אוכל כמו של אמא עד כמה שניתן. כי מה שווה שניצל הכי טעים אם בסופו של יום אתם לא מרגישים טוב אחרי שאתם אוכלים אותו.

אנחנו מקפידים גם על אריזה

משלוחי אוכל זה תמיד נקודה שצריך להקפיד בה משום שהחיסרון כאמור של משלוחי אוכל הוא שמדובר על מה שמגיע לסועד רק כעבור זמן. כמו שכבר אמרנו, אוכל כמו שלא אמא לא מגיע אחרי זמן ולכן אנחנו, שניצל קמפני, צריכים לעשות את כל מה שאנחנו יודעים כדי שהאריזה תאפשר לנו לשמר משהו מהאוכל כמו שהיה כשרק יצא מהתנור או המחבת.  

אל תרגישו רע

הכיף שלנו הוא לאפשר לכם ליהנות מאוכל מעולה, ממה שנקרא אוכל כמו שלא אמא אבל כאשר אתם מרגישים שאתם יכולים להרשות לעצמכם את זה. כלומר, אוכל כמו של אמא תזמינו בלי ריגשות אשם. הרבה פעמים אנחנו רואים הורים או עובדים שמרגישים לא נוח על זה שהם לא עמדו והכינו ארוחת צהריים 'כמו שצריך' אבל האמת היא כי מדובר ממש על שטויות בעיננו. אנחנו חושבים שאתם עובדים מספיק קשה ושמגיע לכם להתפנק. מגיע לכם לאכול אוכל כמו של אמא ומגיע לכם רגע לנשום עמוק ולהרגיש טוב יותר. כל אלו דברים שפשוט מגיע לכם להרגיש, מגיע לכם להרגיש טוב ולכן הדרייב שלנו הוא ליצור עבורכם את המוצר הטוב ביותר שאנחנו יכולים ליצור כדי שתוכלו ליהנות מכל תהליך ההזמנה לכם ולמשפחה שלכם.

מחירים אטרקטיביים

המחירים שלנו בכוונה הם מחירים אטרקטיביים ונמוכים עד כמה שאפשר כי אנחנו רוצים לאפשר לכם להזמין בכל פעם שאתם רוצים שניצל קמפני שיתן לכם מענה באמצע יום עבודה ארוך או כשאתם עם הילדים לבד בבית ובאמת אין לכם שום כוח לצאת ולהתחיל להכין אוכל. אנחנו מזמינים אתכם להסתכל באתר האינטרנט שלנו ולחשוב מה אתם רוצים לאכול. זמינים גם בטלפון.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן