פינת השניצלים - איך מכינים שניצל בתנור
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

איך להכין שניצל בתנור?

אז איך להכין שניצל בתנור? כשאתם מכינים שניצל, חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים בחומרי הגלם הנכונים. אמנם הכנת שניצל זו עבודה די קלה, אך גם מטלות פשוטות כאלו יכולות לפעמים "לאבד כיוון". שניצל בתנור הוא אופציה נפלאה לארוחה נטולת שמן ובריאה. בואו נדבר קצת בריאות שניצל.

לא כולנו אוהבים את הריח של טיגונים, וגם לא את הטעם. לחלק מהאנשים, שניצל מטוגן עשוי להיות ה-דבר, בעוד שלחלקנו האחר, שניצל בתנור מועדף בכמה וכמה מונים. בין אם בחרתם לטגן שניצל או להכניסו לתנור, בכל מקרה המשימה היא די פשוטה, ובתום חצי שעה בערך תוכלו כבכר להיות עם ארוחה בידיים. שניצל בתנור ייצא לכם (אם פעלתם נכון) בדרך כלל מאוד פריך ועסיסי, ועליכם להצטייד במספר מרכיבים איכותיים מראש. שימו לכם בצד, כבר עכשיו, נתחי חזה עוף ככמות הסועדים בשולחנכם, תיבול כמו שאתם אוהבים, פירורי לחם (ישנם גם כאלו מתובלים מראש), שמן זית, וסליחה על הזליגה לכיוון של מרכיבים לא הכי בריאים, אבל גם מיונז. עוד מעט נבין מה התפקיד של המיונז בכל הסיפור, איך הוא מתקשר להכנת שניצלים בתנור פריכים ועסיסיים ואיך להכין שניצל בתנור.

מכינים שניצל בתנור – שלב ראשון

קחו לכם, קודם כל, תבנית אפייה המותאמת בגודלה לכמות נתחי חזה העוף שקניתם עבור הארוחה. לאחר שהצטיידתם בתבנית אפייה, שימו על התבנית נייר אפייה מספיק גדול. כעת, קחו לכם קערה-שתיים ושימו בצד עבור המשך העבודה. בקערה אחת אתם יכולים לשים פירורי לחם, או פירורי לחם עם תיבול כטעמכם. לאחר שתיבלתם את פירורי הלחם (או רכשתם מוכנים עם תיבול מראש), בקערה השנייה ערבבו את המיונז עם מעט מים (אפשר גם כאן בשלב הזה לתבל).

אז כרגע, בעצם מה שיש לנו זה נתחי חזה עוף, קערה אחת עם פירורי לחם ועוד קערה עם מיונז שמעורבב במים. בצד, יש לנו תנור שמכוון להתחמם על 190 מעלות (אפשר גם 200) בינתיים, וכמובן שאין שום טעם לכוון את התנור למעלות גבוהות יותר, היות והשניצל שלכם ייצא מפוחם למדיי.

שלב שני בהכנת שניצל בתנור

הגענו לשלב שני. אז בואו נמשיך ללמוד איך להכין שניצל בתנור. קחו את תבנית האפייה שעליה מונח נייר האפייה, ובדקו שכל נייר האפייה מרוח בשמן זית איכותי. אם לא מרחתם שמן זית כהלכה על נייר האפייה, השניצל שלכם עשוי להידבק לנייר, וחבל. אוקי, קדימה לעבודה, כעת כל מה שנותר לכם לעשות, זה לטבול את חזה העוף שלכם בערבוב הנפלא שיצרתם (המיונז עם המים והתבלינים). השניצל מצופה מיונז מכל כיוון? יופי, תנו לו לשבת על פירורי הלחם. לאחר שציפיתם את חזה העוף במיונז מעורבב עם מים וגם בפירורי לחם, אתם יכולים להניח את השניצל העתידי שלכם על תבנית האפייה.

התנור כבר חם והגיע ל-190 מעלות? אם לא, חכו מעט, היות ואין טעם להכניס את השניצל לפני כן. אם תכניסו את השניצל פנימה לפני שהתנור מגיע ל190-200 מעלות, ותתנו לתנור להתחמם כשנתחי חזה העוף כבר מונחים בפנים, אתם מסתכנים בייבוש הנתחים באופן משמעותי. אם התנור כבר חם מספיק, הכניסו את השניצלים ל-10 דקות בערך (דקה לפה ודקה לשם). לאחר המתנה של 10 דקות, אתם יכולים כבר להפוך את השניצל לצדו השני ולתת לו לעבור את המשך התהליך שלו. שלב זה, לאחר הפיכת השניצל, גם לוקח בערך 10 דקות, כך שהיו סבלניים.

השניצל הטוב בעיר עבור מי שאין לו כוח לבשל כרגע

אין לכם כוח לבשל כרגע או אפילו לקרוא מאמרים על איך להכין שניצל בתנור או בשמן?

שניצל קומפני – בני ברק, רמת גן, גבעתיים ורמת החייל, היא מסעדת השניצלים המומלצת באזורכם. כדאי מאוד להתעניין בסוגי השניצלים השונים לפני שמזמינים, היות וכל שניצל במסעדה הוא בטעם אחר. בא לכם שניצל פפריקה? אולי שניצל שום? צרו קשר עם המסעדה והזמינו לכם אוכל ביתי במשלוח מהיר.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן