איך להכין שניצל טעים שניצל קומפני משלוחי אוכל ברמת גן
שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

איך להכין שניצל טעים – המדריך השלם: שניצל קומפני

רוצים לדעת איך להכין שניצל טעים שיקנה את הילדים שלכם לנצח? הגעתם למקום הנכון! אם יש מישהו שיודע איך להכין שניצל טעים, זה שניצל קומפני : ) שניצל זאת האהבה שלנו והמומחיות שלנו. במשך שני עשורים שיכללנו לאומנות את מתכוני השניצל שלנו ושילבנו לצידם נבחרת מנצחת של תוספות שלוקחת את הבחירות בקלות כל פעם מחדש עם חומרי הגלם הטבעיים והטריים ביותר, הרטבים ייחודיים שמסייעים לחלוצים שלנו להבקיע, התוספות והסלטים השמיימיים שהולכים לצידם ועוד מנות בשריות משהצטרפו לשניצל עם השנים. כך שאם אתם רוצים לדעת איך להכין שניצל טעים, פשוט תשאלו אותנו!

הנה 3 טיפים מרכזיים שיעזרו לכל מי שרוצה לדעת איך להכין שניצל טעים, באמת להכין אותו!

  • איך להכין שניצל טעים – טיפ מס' 1: חומרי הגלם: מדהים כמה שזה תמיד נכון. במיוחד כשמכינים מנות בשר או עוף, אין צורך להסביר מדוע איכות חומר הגלם חשובה ביותר. הטריות, האיכות, אבל לא רק הם: הצורה, הגודל, המרקם… חומרי הגלם מהם מכינים את מנת השניצל וכל מה שלצידו חייבים להיות האיכותיים ביותר: הבאגט או הפיתה, הסלט, הרוטב, התוספת, אפילו סוג השמן בהם אתם מטגנים את השניצל, הכול צריך להיות ברמה הגבוהה ביותר בלי להתפשר. זה לא טרי? זה לא מטוגן. זה לא בריא? זה לא עולה על השולחן. נקודה.

 

  • איך להכין שניצל טעים – טיפ מס' 2 המתכון: כמובן שאי אפשר לדעת איך להכין שניצל טעים בלי לדעת להכין אותו… רוצים לקבל חשיפה עולמית ראשונה למתכון המנצח של שניצל קומפני שהוביל אותה לפסגה כבר מעל לשני עשורים? אין בעיה! הנה המרכיבים: אהבה קיצונית לשניצל, עבודה קשה בניסיון להפוך אותו לשניצל הטעים ביותר בעולם, ניסוי ותהיה כולל כמה כוויות שמן על הדרך, ניסיון של שנים ועוד…

 

  • איך להכין שניצל טעים – טיפ מס' 3 האמת: טוב נו עליתם עלינו, לא באמת התכוונו לתת לכם את המתכון הסודי לשניצל קומפני שהוביל אותנו לפסגות (אל תגלו לאף אחד אבל אם תמשיכו לקרוא עד הסוף, תקבלו אותו בכל זאת בהמשך הכתבה) אבל האמת היא שאין דבר כזה מתכון סודי לשניצל מנצח: כל אחד והשניצל שלו ועל טעם וריח אין להתווכח. שניצל הוא באמת מאכל פשוט להכנה ולמרות שצריך להכין אותו בקפידה ובצורה מדויקת, שניצל כבר לא נחשב לאוכל גורמה. שלא תטעו השניצל היה במעמד גבוה יותר לפני כמה עשורים והשניצל הווינאי היה ועדיין נחשב למנה מכובדת המוגשת במסעדות מישלן שמגישות שניצל שיעיף אתכם לשמיים (לא כמו שניצל קומפני אבל ליד…) אך מעמד השניצל ירד בהדרגה עם השנים וטוב שכך! אחרת מיליונים בכל העולם לא היו זוכים לאכול אותו! לכן בכל פעם שאתם נוגסים בשניצל טעים ועסיסי, לא משנה אם הוא שניצל קומפני או שניצל שהכנתם לבד בבית, תזכרו את ההיסטוריה המפוארת של השניצל ותרגישו שאתם לא אוכלים רק שניצל, אלא שניצלללל!

איך להכין שניצל טעים – המתכון:

לא נשלח אתכם הביתה בידיים ריקות ובכל זאת ניתן לכם כמה טיפים איך להכין שניצל טעים ומדהים. אגב אם אתם רוצים לדעת באמת איך להכין שניצל טעים, אתם מוזמנים להגיע אל שניצל קומפני לאחד הסניפים ולרגל אחרינו… תראו מתי אנחנו מכניסים את השניצל לשמן, כמה זמן אנחנו משאירים אותו שם, באיזה עובי אנחנו שולחים אותו לטיגון, מה אנחנו שמים מתחתיו ומעליו בבאגט ועוד. אנחנו בטוחים שאחרי כמה שעות של תצפית יסודית על השף שלנו, תקבלו מושג טוב יותר איך להכין שניצל טעים, אבל הנה עוד כמה טיפים קצת יותר מעשיים שיעזרו לכם להבין איך להכין שניצל טעים:

ההכנה: עבור מכין השניצל הביתי חשוב מאוד לעבוד לפי סדר פעולות הגיוני ויעיל כי כולם יודעים שאחרי שכשמכינים שניצלים, המטבח נראה כמו אחרי מלחמה… אבל אם תעבדו נכון, תוכלו לשרוד את הקרב הזה ולצאת ממנו כשידכם על העליונה עם מגש שניצלים חם וטרי. הנה סדר הפעולות הנכון והמרכיבים הדרושים להכנת השניצל: על השיש, מימין לשמאל (או ההפך…) סדרו הכול מראש ועבדו לפי סדר הפעולות הבא:

  • צלחת השניצלים – איכותיים, חתיכים, חתוכים כמו שצריך, בטמפרטורת החדר
  • הבלילה – ביצה טרופה, מלח, חרדל, שום כתוש, רוטב סודי למי שיש…
  • פירורי הלחם – גרוסים דק או גס לפי הטעם, מוזהבים או לא, העיקר שיהיו איכותיים
  • צלחת ריקה לשניצלים המוכנים – גדולה מספיק להכיל את כולם בלי למחוץ אף אחד

הרימו את התרבד והמזלג ובואו נצא לדרך !

חממו מחבת עם שמן ותנו לו להגיע לרמת חום גבוהה. אנחנו יודעים ששמן רותח ושניצל שנכנס לתוכו הם פעולה המסוכנת ונתזי שמן יכולים לחסל אתכם אם לא תעשו זאת כמו שצריך… לכן אתם לא חייבים שהשמן יהיה רותח לפני שאתם מכניסים את השניצל, אבל אם אתם רוצים את הקריספיות ואת הצבע היפה והשזוף עבור השניצל שלכם, תהיו מוכנים להקריב כמה אצבעות…

סדר הפעולות:  

הרמה, טבילה, השטחה (כפולה, אחת לכל צד…) בפירורי הלחם, הנחה במחבת, טיגון של כמה דקות, הפיכה לצד השני, הוצאה לצלחת הריקה ועוברים לנתח השניצל הבא!

נו, למדתם איך להכין שניצל טעים? תכינו לנו! לא למדתם? נכין לכם! מוזמנים להזמין משלוח טעים וטרי עכשיו או ניפגש בשניצל קומפני כשזה יתאפשר! בהצלחה ובתיאבון!

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן