פינת השניצלים - איך להכין שניצל
שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

איך להכין שניצל?

שניצל טעים מכינים אך ורק באהבה, תוך שמירה על כמה כללי יסוד של טיגון ותיבול. בדרך כלל, אנשים בוחרים להכין שניצל עוף, וגם שניצל בקר נחשב מאוד מומלץ בעולם השניצלים. שניצל קומפני בני ברק, היא מסעדת השניצלים שתדריך אתכם איך מכינים שניצל טעים.

מעבר לכך שיש לתבל כהלכה את השניצל (זה עניין של טעם, וחלק מהאנשים בוחרים בתיבול עדין מאוד או גס לסירוגין), חובה גם לוודא כי השניצל שלכם לא "מקבל" יותר מדי אש וטיגון. במקרים אלו, השניצל שלכם ייצא בדרך כלל במרקם מסטיקי למדיי. זכרו, שניצל מומלץ וטוב, הוא לא שניצל שרוף, אך אין ספק שיש גם אנשים שמעדיפים את השניצל שלהם מפוחם קלות. את זאת, נשאיר לטעמכם האישי, כמובן. 

לפני שנעמיק עוד יותר בנושא הטיגון של השניצלים, כדאי קודם לזכור כמה דברים לגבי תיבול טוב לשניצל. אף פעם לא כדאי להגזים בתיבול, היות והטעם של הבשר פשוט ילך לאיבוד. יחד עם זאת, תיבול מרובה גם עלול להישרף, מה שיוביל לציפוי מפוחם וטעם שרוף. תיבלתם הכול כמו שצריך? רגע, לא לטבול את חזה העוף עדיין בביצה ולזרוק על הגז. בואו נדבר רגע עם תוצאות טובות עם חזה עוף משובח.

כיצד נגיע לתוצאה הטובה ביותר עם חזה עוף

אם תהיתם כיצד הפך השניצל למאכל הלאומי בארצנו, כדאי להסתכל על היסטורית המטבח הישראלי בשנים עברו, ולהיווכח כי המטבחים שלנו תמיד כללו שניצלים. אנחנו עם שהגיע מהחקלאות, מעבודת האדמה. בשל כך, עוף תמיד היה כלול בתפריטים הביתיים ובמסעדות שונות. אז איך להכין חזה עוף שיספק גם את הטועמים הקשוחים ביותר? – זו לא משימה פשוטה, היות וכולנו כבר טעמנו כמעט את כל סוגי השניצלים וסגנונות העשייה השונים. 

יחד עם זאת, כדאי תמיד לזכור שעוד אפשר להפתיע. למשל, מה לגבי שניצל שום? או שניצל פפריקה בחריפות עדינה? אלו הם רק חלק מסוגי השניצלים שניתן להכין במעט מאוד זמן והשקעה. יאללה, בואו נדבר שניצל. 

חזה עוף במרינדה הוא אחת מהבחירות של אנשים רבים, ואפשר להגיע לתוצאות מעולות בעזרת המרינדה הנכונה. אם בחרתם להשרות את חזה העוף במרינדה, זכרו תמיד שאין דבר כזה "יותר מדי" השרייה. נכון, זה עניין של טעם, ולפעמים אנשים יעדיפו להשרות במשך חצי שעה קלה, אך השרייה ממושכת תוביל לספיחת וספיגת הטעמים באופן מושלם.

 אם תשאירו חזה עוף במרינדה במשך כמה שעות או אפילו יממה, אתם תזכו לחזה עוף שמפנק אתכם בכל ביס וביס בו. הטעמים יגיעו גם עד החלקים הכי עמוקים בנתח העוף, מה שייקח את הסעודה שלכם למחוזות וגבהים חדשים. הגיע הזמן להתחיל לאסוף מחמאות על הבישול שלכם.

אם אתם בוחרים להכין שניצל (ללא מרינדה), כדאי מאוד לשקול להוסיף תיבול כבר בשלב של פירורי הלחם. כשאתם מפזרים תיבול בתוך פירורי הלחם (שייצמדו לאחר מכן אל חזה העוף עצמו), באפשרותכם להחליט באיזה טעם השניצל שלכם יהיה. בא לכם שניצל פפריקה? אפשר בצורה הזאת להכין אותו.

 קיימות דרכים ושיטות שונות להכין שניצלים מומלצים, ואם שאלתם את עצמכם לאחרונה איפה אוכלים את השניצל הכי טעים בעיר, אתם מוזמנים להגיע אל שניצל קומפני ולטעום שניצלים בטעמים, סלטים מגוונים ועוד. השניצלים הנעשים במסעדת שניצל קומפני, הם מעשה ידיהם של שפים בעלי וותק של יותר מ10 שנים בעולם הבשר הכשר והשניצלים.

 אתם מוזמנים להתרשם מסוגי התבשילים השונים, להתאים לעצמכם ארוחה מפנקת וגם אתם, להיהפך לסועדים קבועים במסעדת שניצל קומפני.

איך להכין חזה עוף?

במסעדת שניצל קומפני בני ברק, כבר למדו מזמן שאיכות חומרי הגלם משפיעה רבות על התהליך של יצירת השניצל המושלם. שניצל מושלם מוכן על ידי בחירה קפדנית של חזה עוף איכותי, והבחירה של התבליניםם הנכונים חשובה גם היא.

 אם אתם מרגישים שכבר טעמתם הכול, אתם מוזמנים לנסות להשרות את חזה העוף שלכם במרינדות ייחודיות. אחת מההמלצות, היא דווקא לנסות להשרות את חזה העוף במרינדות הכוללות רטבים מהעולם האסייתי. קחו מעט סויה (כמות הסויה בהתאם לכמות נתחי החזה עוף), צ'ילי מתוק (שייתן קונטרה למליחות הסויה), קיצצו בצל ושום ושימו הכול בקערה עמוקה. הנוזלים מכסים את חזה העוף שלכם? יופי. אם לא, הוסיפו מעט סויה או צ'ילי, שמן זית או אפילו קצת יין.

אל תשכחו, עבור כל אחד מאיתנו, ישנה תשובה מעט אחרת לשאלה איך להכין חזה עוף מוצלח. חלקנו אוהבים יין בבישולים שלנו, חלקנו מעדיף בישולים וטיגונים יבשים יותר, חלקנו אוהב אפילו בירה בבישולים, וחלקנו מעדיף צליית ברביקיו. הכירו את הסועדים שלכם, תבינו את טעמם ותתעניינו לגבי מבוקשם. כל אלו, יבטיחו סעודת שניצלים ו\או חזה עוף מוצלחת.

איפה אוכלים את השניצל הכי טעים?

את השניצל הכי טעים אוכלים בבית אם יודעים להכין אותו, אך אפשר גם להזמין אותו במסעדת שניצל קומפני בני ברק – שניצלים ברמה לאומית. אם אתם שואלים את עצמכם כל יום מחדש את השאלה: איפה אוכלים את השניצל הכי טעים? – כנראה שעדיין לא ביקרתם במסעדת שניצל קומפני, שמתמחה בהכנת שניצלים בטעמים שונים, בסלטים עשירים, תבשילים חמים ועוד.

המתכונים של שניצל קומפני הם מתכונים משפחתיים אשר רצים כבר דורי דורות במשפחת שניצל קומפני, וכל מתכון ומתכון כולל את אקסטרה תיבול של אהבה. השניצלים נעשים במסירות מוחלטת, והשפים תמיד ידאגו לשניצלים פריכים וכאלו שנמסים בפה שלכם כבר בביס הראשון. 

המסעדה מתמחה בהזמנות מרובות, ומספקת שניצלים בבאגט, בפיתה ובצלחת. אם עדיין לא יצא לכם לעבור על תפריט המסעדה, אתם מוזמנים לעשות את זה כרגע ולהזמין לכם באגט מהסרטים.

כיצד הפך השניצל למאכל הלאומי?

שניצל הוא המאכל היחידי שאינו "סובל מדעות קדומות". למעשה, כמעט כל מאכל מזוהה עם עדה כזאת או אחרת, בעוד ששניצל, עם השנים, הלך ונעשה מאכל עבור כלל העדות וסוגי האנשים. כיום, אפשר להזמין שניצל בכל מסעדה כמעט, ואפילו במסעדות האסייתיות ניתן הזמין סוגים שונים של חזה עוף פריך. אם תחשבו על זה לרגע, כדורי עוף שמוגשים עם אורז, הם בעצם שניצלים עגולים.


אתם מוזמנים להתרשם מהשניצל הלאומי של שניצל קומפני, ולבחור בין מספר סוגים שונים של שניצל בטעמים. כל שניצל ושניצל עובר תהליך של הכנה מוקפדת. ואם ההכנה לוקחת לנו שעות, ההגשה מתבצעת בתוך שניות ספורות.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן