איך לטגן שניצל קומפני משלוחי אוכל ברמת גן
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

כל השיטות הנפוצות ביותר של איך לטגן שניצל

אם תשאלו כל אחד איך לטגן שניצל, תהיה לו את התשובה הרגילה שאותה כולם מכירים. אך האם אתם יודעים שיש עוד לא מעט שיטות לטיגון שניצל? כך שחשוב מאוד שתכירו את כל השיטות, כי הן עשויות לחלץ אתכם מלא מעט סיטואציות לא נעימות. כך תוכלו להמשיך לטגן שניצל גם אם חסר לכם מוצרים או שאתם לא נמצאים בסביבה הרגילה שלכם.

כי בסוף כל אחד רוצה לאכול שניצל, ואתם צריכים להכיר את כל השיטות האפשריות לאיך לטגן שניצל. אולי תגלו שיטה חדשה שהיא תהפוך את השניצל להיות טעים יותר עבורכם? בסופו של יום אין לכם מה להפסיד, אנו ממליצים לכם לנסות את כל אחת מהשיטות שנציע לכם, כך שתוכלו לבחור את השיטה האידיאלית עבורכם. כמובן שלכל שיטה יש את היתרונות ואת החסרונות שלה, ואנו נציג אותם בשבילכם.

איך לטגן שניצל בלי ביצה?

אם היינו אומרים לכם שאפשר לטגן שניצל בלי ביצה, האם אתם תאמינו? אז השיטה הראשונה לטיגון של שניצל, היא טיגון מבלי שתצטרכו בכלל להשתמש בביצה. כך שאם אין לכם ביצים במקרר, עדיין תוכלו להכין שניצל טעים ועסיסי במיוחד. יש לא מעט תחליפים טעימים שתוכלו להוסיף במקום הביצה, כאשר התחליף הנפוץ ביותר הוא החרדל.

אם תיקחו חרדל שיעטוף את הביצה זה בהחלט יכול לשדרג את המתכון הרגיל שלכם. הביצה לא חייבת להיות דבר שהוא מובנה במתכון, וככל שתנסו חלופות אחרת כך תוכלו להכיר טעמים שונים. יש כאלה גם שמעדיפים להוסיף מיונז או קטשופ במקום הביצה זוהי גם אפשרות שיכולה לשדרג את השניצל שלכם.

איך לטגן שניצל קפוא?

אם אתם בלחץ של זמן ככל הנראה לא תוכלו לחכות עד שחזה העוף יופשר, ואתם תצטרכו להיות יצירתיים בכדי להגיע לפתרון מהיר. אז איך לטגן שניצל קפוא? ההמלצה שלנו עבורכם היא לא לטגן את השניצל כאשר הוא קפוא מכיוון שהוא לא יוכל להפשיר בתוך השמן, אך יש דרכים אחרות שבאמצעותן תוכלו להפשיר את השניצל במהירות. יש דרך אחרת שהיא יותר אפקטיבית אך קצת יותר איטית ויש דרך אחרת שהיא מהירה אבל פחות אפקטיבית. אתם רשאים כמובן לבחור את הדרך המועדפת עליכם, בסוף את הטעם של השניצל שאתם מכירים אתם כן תוכלו לקבל.

הדרך האיטית קצת פחות היא לשים את השניצל בתוך קערה גדולה עם מים, ברוב המקרים בתוך כשעה תוכלו להפשיר את השניצל. אפשרות נוספת למי שממש ממהר היא פשוט להפשיר את השניצל במיקרוגל, כאן בתוך מספר מועט של דקות השניצל יופשר ותוכלו להתחיל לטגן אותו.

איך לטגן שניצל בלי ללכלך?

אתם תמיד חוטפים צעקות על כך שאתם מלכלכים בכל פעם שאתם מטגנים שניצל? מהיום תוכלו לעבוד בצורה קצת שונה, תזכרו כי סביבת עבודה נקייה אמורה להיות בסופו של יום אינטרס גם שלך. אז איך תוכלו להכין שניצל מבלי לכלכך את כל הבית? יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לעשות זאת.

אתן יכולים לשים בתוך המחבת נייר אפייה עוד לפני שאתם שמים את השמן, ובתוך הנייר האפייה אתם מבצעים את הטיגון עצמו. כך גם הלכלוך נשאר בתוך הנייר אפייה, ולאחר מכן אתם לוקחים את הנייר אפייה ישירות לזבל. בנוסף תוכלו לעבוד סמוך לכיור על מנת שתוכלו לזרוק לתוכו את כל הלכלוך שמצטבר תוך כדי ההכנה.

איך לטגן שניצל בלי מחבת?

אם גיליתם שאין לכם מחבת בבית אתם ככל הנראה חושבים שאתם נמצאים בבעיה, אבל אין שום סיבה שתוותרו על הכנת שניצל. כיום ניתן להכין שניצל בתנור, אתם לא באמת צריכים שתהיה לכם מחבת – ואם נגלה לכם סוד השניצל יוצא ממש טעים כאשר אתם שמים אותו בתנור.

לכן אם אין לכם מחבת או שמסיבה כזאת או אחרת לא בא לכם לטגן שניצל במחבת, תוכלו פשוט להכניס אותו לתנור. תכוונו את התנור לטמפרטורה של 180 מעלות, ובתוך 20-30 דקות השניצל שלכם יהיה מוכן לחלוטין – תיזהרו מאוד שלא תתמכרו לזה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן