איך מטגנים שניצל שניצל קומפני משלוחי אוכל ברמת גן
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

איך מטגנים שניצל? השלב החשוב ביותר בהכנה

איך מטגנים שניצל? זאת אולי יכולה להיראות לכם כמו שאלה בנאלית, אך מדובר על השאלה החשובה ביותר שאתם צריכים לשאול את עצמכם טרם ההכנה. טיגון לא נכון של השניצל עלול להוביל לכך שכל העבודה הקשה שהשקעתם תרד לטמיון. אך אין לכם מה להיכנס לפאניקה, אם תפעלו על פי ההוראות שלנו אתם תוכלו לדעת איך מטגנים שניצל בקלות וביעילות. כך שתוכלו לטגן שניצל כמעט בכל יום מרוב שזה יהיה לכם כל כך קל.

לפני שאתם בכלל מתחילים לטגן אתם צריכים להכין את השניצל עצמו, כך שהוא יהיה מוכן לטיגון. חשוב מאוד לבחור את הנתח הנכון וכמובן לצפות את השניצל כמו שצריך, על מנת שבסוף תקבלו את התוצאה הסופית המושלמת. ברגע שהבסיס יהי מוכן תוכלו להתפנות על מנת לטגן את השניצל. כך אתם תדעו שאתם פועלים בדיוק על פי כל הכללים שלפיהם מכינים שניצל.

המדריך הבא נכתב על מנת שתוכלו להבין בדיוק איך מטגנים שניצל, תזכרו כי הטיגון של השניצל הוא לא רק לזרוק את השניצל לשמן רותח – זוהי מלאכת מחשבת של ממש.

תבחרו את המחבת המושלמת לטיגון

השלב הראשון שתהליך קבלת ההחלטות שלכם הוא כמובן השלב שבו אתם צריכים לבחור את המחבת. אל תבחרו את המחבת הראשונה שעולה לכם ליד, כי זוהי לא הולכת להיות בהכרח המחבת האידיאלית לטיגון. אז איך תוכלו לדעת באמת איזה מחבת תהיה האידיאלית לטיגון של שניצל?

עליכם להעריך פחות או יותר כמה שניצלים אתם רוצים לטגן, אם מדובר על כמות גדולה של שניצלים מומלץ לבחור במחבת גדולה ככל האפשר. כך תוכלו לטגן את כל השניצלים בעת ובעונה אחת, תזכרו כי זה לא טעים לאכול שניצל קר – לכן אתם צריכים לדאוג לכך שתסיימו לטגן השניצלים עדיין יהיו מספיק חמים.

תבחרו את השמן האידיאלי לטיגון שניצלים

איך מטגנים שניצלים? אחת מהמשימות שאתם נדרשים לעמוד בהן היא המשימה לבחירת השמן הנכון. לא כל שמן שנמצא לכם בבית יהיה יעיל לטיגון של שניצלים, אתם צריכים למצוא את השמן המושלם לטיגון. כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו יצא לכם את השניצל הטעים ביותר.

באופן עקרוני כל שמן איכותי יביא לכם את התוצאה המושלמת, אך העדפה היא כמובן לבצע את הטיגון עם שמן קנולה או שמן תירס. אולי זה יפתיע אתכם לשמוע אך תוכלו אפילו לטגן את השניצל עם שמן בוטנים, זה לגמרי יכול להיות השינוי שהופך את כל השניצל שלכם למיוחד. הכי חשוב שלא תבצעו את הטיגון עם שמן שהוא דומיננטי מידיי.

תדאגו לשים כמות נכונה של שמן במחבת

אם תשאלו אנשים אחרים איך מטגנים שניצל עם כמה שמן? התשובה תהיה פשוט תשים לפי העין. אך מה לעשות שלכל אחד מאיתנו יש עין קצת שונה? לכמות של השמן יש אחריות ישירה על הצלחת הטיגון כולו, לכן אל תשימו כמה שמן שנראה לכם – כי בסוף תוכלו לשים מעט או הרבה מידי וזה עלול להרוס את השניצל כולו. אז לפני שאתם עושים טעות שתעלה לכם ביוקר, אנו כאן על מנת להסביר לכם בדיוק כמה שמן אתם צריכים לשים.

אתם צריכים לשפוך שמן בגובה של בין ס"מ ועד ס"מ וחצי של שמן, תשתדלו שלא לשים יותר מידיי כי אז השניצל כולו יהיה בתוך השמן וזה לא דבר אידיאלי. בשונה מבתי עסק אתם לא מכינים את השניצל בתוך צ'יפסר, ולכן אתם צריכים לדאוג שרק צד אחד יהיה מכוסה בשמן, וברגע שאחד מהצדדים יהיה מוכן תוכלו להפוך את השניצל לצד השני.

הטמפרטורה של השמן היא קריטית להצלחה

זהו אתם כבר נמצאים ממש ברגעים האחרונים, בעוד מספר רגעים תוכלו להכניס את השניצל אל תוך המחבת על מנת להשלים את הטיגון. הדבר האחרון שאתם צריכים לדעת כאשר אתם שואלים איך מטגנים שניצל, זה מתי תוכלו לזרוק את השניצל את תוך המחבת על מנת להתחיל לטגן. אתם צריכים לדאוג לכך שהשמן לא יהיה חם מידיי ולא קר מידיי, אם תצליחו לזהות את הרגע הנכון – אתם לגמרי בדרך הנכונה להכין את השניצל הטעים ביותר.

אז מהי הטמפרטורה הנכונה לטיגון של שניצל? הטמפרטורה האידיאלית של השמן היא סביב ה-170 מעלות בסך הכל. מכיוון שאין לכם מד חום של שמן בהישג יד ככל הנראה, הדרך הטובה ביותר שתוכלו לנקוט בה היא לזרוק מספר פירורי לחם אל תוך השמן. אם אתם רואים שהשמן מתחיל לבעבע כאשר אתם זורקים את הפירורי לחם הוא מוכן, אם השמן לא מבעבע אתם ככל הנראה צריכים לחכות עוד קצת זמן.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן