פינת השניצלים - איך מכינים שניצל
שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

איך מכינים שניצל טעים ?

כשבוחרים נתחי עוף איכותיים ומקפידים על הוראות הכנה נכונות, כל ביס וביס של שניצל טעים נמס לכם בפה. הקפידו על כמה הוראות פשוטות, וייצא לכם שניצל SUPER איכותי. יאללה בואו נדבר שניצלים.

איך מכינים שניצל טעים? קודם כל בכיף רב ובאהבה, תוך כדי שאתם גם יכולים למזוג לעצמכם כוס יין אם בא לכם. הכנת שניצל זו משימה פשוטה למדיי, אך גם כאן לפעמים אפשר להסתבך, ואם הסתבכתם אז ממש לא נורא כי לא קרה כלום, ותמיד תוכלו להיעזר בהמון מתכונים שונים של הכנות שניצלים מכל מיני סוגים. בשלב הראשון, אתם מצטיידים בביצים טריות. אנחנו לא מציינים כמויות, היות וכל אחד מאכיל מספר שונה של נפשות, אך באופן כללי, ביצה אחת מספיקה לטבילה של 2-3 נתחי חזה עוף. אוקי, נחזור לביצים, לקחתם אותן ושברתם בקערה עמוקה. זהו, זה שלב א'.

שלב שני – הכנת שניצלים איכותיים

הביצים שבורות בקערה ועד לכאן כרגע הגענו בהצלחה, יופי. בואו נמשיך לשלב ב' ונראה איך מכינים שניצל טעים. עכשיו, קחו לכם את נתחי חזה העוף שקניתם מבעוד מועד והפרידו אותם. במקביל לכך (או לפני, מה שבא לכם), אתם יכולים כבר לפזר פירורי לחם בצלחת נפרדת (אגב, יש פירורי לחם שמגיעים כבר מתובלים, מומלץ מאוד אם עדיין לא הכרתם את התענוג הזה). אז מה יש לנו עד עכשיו בעצם? ביצים טרופות בתוך קערה אחת, פירורי לחם מפוזרים בצלחת שניה ונתחי חזה עוף מוכנים לעבודה.
חממו שמן במחבת, אך לא יותר מדי, ואל תגיעו למצב בו עולה עשן מהמחבת, זה אומר שהשמן נשרף ויש להחליפו. במקרים בהם לא תחליפו שמן שנשרף, גם למזון יהיה טעם מפוחם או שרוף. השמן במחבת חם? יופי, קחו נתח חזה עוף ותטבלו אותו בביצה (טיפ, אפשר להוסיף לתוך הביצה קצת רוטב צ'ילי!), ולאחר מכן תניחו את הנתח הנוטף ביצה – על פירורי הלחם עצמם (לצפות את שני צדדי החזה). מה עכשיו? הופה, לשמן בזהירות (תניחו, אל תזרקו חס וחלילה).

שלב שלישי – ממתינים עם שניצל על הגז

שימו לב, אל תחכו אף פעם שהמחבת יעלה עשן, והקפידו להפוך את השניצל לאחר מספר דקות ספורות. אם אתם עובדים עם אש גבוהה מאוד, בדקו לאחר כ-3 דקות את השניצל ובדקו האם יש צורך להפכו לצדו השני. לאחר שווידאתם טיגון משני הצדדים של השניצל, אתם מוזמנים להניח אותו על נייר סופג בכדי לספוג את השמן. אל תשכחו, כמויות של שמן מעולם לא הוכחו כמשהו בריא, כך שחשוב מאוד לספוג את השניצלים כהלכה. אם אתם מחפשים מתכונים נוספים ברחבי האינטרנט, אתם מוזמנים לבקר גם במסעדת השניצלים מספר 1 במרכז – שניצל קומפני, המציעה לסועדיה מגוון ענק של סלטים, שניצלים בטעמים ועוד. אצלנו תוכלו לטעום איך מכינים שניצל טעים – עם המון אהבה.

שלב רביעי – החלפת שמן במהלך הטיגון, יש צורך?

באופן כללי, זה די תלוי באופי הטיגון שלכם ואופי ההכנה. אם דואגים לצפות כהלכה את נתחי חזה העוף, ופירורים לא נשארים צפים בשמן בין שניצל לשניצל (הם נותרים להישרף), אז תצטרכו להחליף שמן בערך כל 3-4 נתחי חזה עוף שאתם מטגנים.

במקרים אחרים, כשהציפוי לא "יושב" טוב על השניצל, פירורים נופלים ונשרפים מהר, מה שמחייב אתכם להחליף שמן במחבת מהר יותר. בכל מקרה בו עולה עשן, אין להמשיך בטיגון, אלא להחליף לשמן חדש. ועוד דבר, לא מומלץ – בלשון המעטה, להשתמש בשמן זית! הקפידו להשתמש בשמן קנולה, או כל שמן אחר שנועד לטיגון.

ובכל זאת איך מכינים שניצל טעים? – עם המון אהבה.
בתאבון

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן