איך מכינים שניצל שניצל קומפני משלוחי אוכל ברמת גן
שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

איך מכינים שניצל? כל הטריקים שאתם חייבים לדעת

כולם אוהבים לאכול שניצל, לא בכדי הוא הפך להיות אחד מהמאכלים האוהבים ביותר על הסועדים הישראלים. אך אם מתחשק לכם להכין את השניצל המושלם, חשוב מאוד שתדעו איך לעשות אותו. על פניו נדמה כי כל אחד יודע איך מכינים שניצל, אך בפועל זה קצת יותר מורכב ממה שנדמה לכם. יש כל מיני אלמנטים קטנים שיכולים לשדרג את השניצל שלכם, ולהפוך אותו להיות כזה שכולם יאהבו – לא משנה אם מדובר על ילדים או על מבוגרים.

השניצל המושלם חייב להיות כזה שהוא מצד אחד יהיה רך מבפנים אך קראנצ'י מבחוץ. כך תוכלו לגרום לכל אחד שיכניס את השניצל לפה להחמיא לכם על הטעמים הנהדרים. נציין כי הכנת שניצל לא אמורה לקחת לכם הרבה זמן, כך שאתם לגמרי יכולים לעשות את הארוחה הזאת בלוחות זמנים צפופים – בכל זאת אף אחד לא יתנגד לאכול שניצל.

אז זה הזמן שלכם לדעת איך מכינים שניצל שכולם ידברו עליו! כזה שבני המשפחה או הילדים יחכו בכל פעם שתכינו אותו, ואתם כמובן תהיו אלה שתוכלו לקצור את כל המחמאות על ארוחה בלתי נשכחת.

תבחרו את הנתח הנכון – המשימה החשובה ביותר

על מנת שתוכלו להכין את השניצל הטעים ביותר, אתם צריכים לזכור כי לנתח שאתם בוחרים יש משמעות קריטית. השאיפה שלכם צריכה להיות לבחור את הנתח הטוב ביותר, הנתח שישדרג את השניצל שלכם ויהפוך אותו לבלתי נשכח. אז איזה נתח מבין הנתחים הקיימים הוא הטוב ביותר לשניצל?

רוב האנשים שמכינים שניצל מעדיפים להשתמש בנתח של חזה עוף. אך תזכרו כי אתם צריכים לרכוש את הנתח מקצבייה או מסופר שאתם מכירים וסומכים עליו. אם אתם רוצים לגוון תוכלו להכין את השניצל מפרגית או מנתח בקר מדוקק. כל אחת מהאפשרויות הללו יכולה להיות נהדרת ומסקרנת עבורכם.

תכינו מרינדה שאיתה תעטפו את הנתח שבחרתם

אחד מהטיפים היעילים ביותר שרוב האנשים ששואלים איך מכינים שניצל אינם יודעים זה שניתן להכין מרינדה טעימה שאיתה תעטפו את הנתח שבחרתם. המרינדה הזאת היא האלמנט שיכול לשדרג את חזה העוף שלכם, ולהפוך את השניצל כולו לבלתי נשכח. אז על איזה סוג של מרינדה אנו ממליצים לכם?

אתם לגמרי יכולים לסמוך על חוש הטעם שלכם ולבחור את הטעמים שמדברים אליכם. תוכלו להוסיף סויה, רוטב צ’ילי מתוק, מעט עשבי תיבול וכל דבר אחר שמסקרן אתכם. בתוך זמן קצר אתם עומדים למצוא את המרינדה המושלמת עבורכם, רוב האנשים עושים זאת כבר בפעם הראשונה – כך שאין סיבה שגם אתם לא תעשו זאת.

הציפוי של השניצל הוא הדבר החשוב ביותר

במה אתם אוהבים לצפות את השניצל שאתם מכינים? כל מי שישאל איך מכינים שניצל ככל הנראה יעדיף לצפות אותו בפירורי לחם רגילים, והאמת היא שהם נותנים ברוב המקרים את התוצאה המעולה ביותר. אם אתם רוצים להוסיף מעט טוויסט לשניצל שלכם תוכלו פשוט לתבל את פירורי הלחם עם כל מיני תבלינים שאתם אוהבים. גם כאן יש לכם לגמרי יד חופשית לבחור. תבחרו את התבלינים המועדפים עליכם, זה לגמרי ישדרג את הציפוי כולו.

תזכרו כי אחרי שאתם מכניסים את השניצל אל תוך בלילת הביצים אתם חייבים להדק אותו חזק, כך שכל פירורי הלחם יישארו במקום שלהם. כך תוכלו להשיג את הקראנצ'יות שעליה דיברנו בתחילת הדרך. אם השניצל שלכם לא יהיה קראנצ'י הוא לא יהיה שווה הרבה. לכן תשתמשו בפירורי לחם איכותיים ותהדקו אותם לאחר שתטבלו אותם בביצים, זה הצעד החשוב ביותר רגע לפני שאתם מכניסים את השניצל לשמן הרותח.

השמן המומלץ ביותר לטיגון של שניצל

טיגון של שניצל זה ממש השלב האחרון של התהליך כולו, וגם כאן אתם לא יכולים לוותר על פחות מהטוב ביותר. השמן שאיתו אתם מטגנים את השניצל הוא זה שיעשה את ההבדל. חשוב לבחור בשניצל צמחי, אך כזה שאין לו טעם דומיננטי שעלול לפגוע בשניצל עצמו. אפשר חבצע עם הטיגון בשמן קנולה, בשמן חמניות, בשמן סויה ובשמן תירס.

איך מכינים שניצל במסעדות? את הטיגון הם בכלל עושים את צ'יפסר, מכיוון שהם מבצעים את הטיגון עם כמות גדולה של שניצלים. אתם לגמרי יכולים להסתפק במחבת שיש לכם בבית. כאשר אתם מטגנים את השניצל אתם צריכים לוודא שהטמפרטורה לא תהיה גבוהה מידיי, במקרה כזה השניצל עשוי להישרף ולא להיות מוכן. לכן תכניסו את השניצל לשמן רק כאשר השמן חם אבל גם לא חם מידיי. במקרה שבו השמן חם מידיי תוכלו להפחית את עוצמת הלהבה ולהמתין מספר  דקות עד שהטמפרטורה שלו תהיה מספיק נמוכה ותמשיכו לטגן שוב.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן