פינת השניצלים - מגשית שניצל ותוספות
שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

מגשית שניצל ותוספות

אם אתם בקרוב מתכננים אירוע כזה או אחר, או אפילו סתם אוהבים שהארוחות שלכם מוקפדות ומסודרות, אתם מוזמנים תמיד לבדוק מה היא מסעדת השניצלים המומלצת באזור בו אתם גרים. ברוב המקרים, יהיה מדובר במומחי שניצלים אמיתיים המכירים את התחום כבר שנים רבות, כך שחומרי הגלם תמיד יהיו איכותיים.
הקפידו תמיד לברר אם אתם אוכלים במסעדות ששוות את הכסף שלכם ואת הבריאות. מסעדות שניצלים מומלצות יגישו לכם אוכל בריא, חומרי גלם איכותיים וירקות מובחרים. נתחי העוף הנבחרים במסעדת המומלצת שלכם, הם נתחי חזה עוף שגדל בתנאי מחייה הומניטריים ונקיים, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים באשר לטיב השירות שתקבלו – אם רק תבחרו נכון. בדרך כלל, משלוחי אוכל ביתי במרכז מותאמים רבות עבור כל סוגי האנשים. שניצל הוא מזמן האוכל הלאומי במדינת ישראל, למרות שרובנו גם חסידים מושבעים של פלאפל. אם מתוכנן איזשהו אירוע, כדאי להזמין משלוחי אוכל שיספקו את כולם. ניחשתם? שניצלים איכותיים, כמובן.

מגשיות שניצלים עם תוספות וסלטים

אתם מוזמנים לבדוק מי היא מסעדת משלוחי האוכל המומלצת באזורכם, ולבחור נכון בארוחה עבור האירוע או עבור הפסקת הצוהריים שלכם. אם עדיין לא יצא לכם להכיר את מסעדת שניצל קומפני – בני ברק, אתם מוזמנים להכיר עולם שלם של שניצלים איכותיים ביותר. השניצלים נעשים באהבה רבה, ותוכלו לבחור בין סוגים שונים של שניצלים מובחרים ומיוחדים. בין סוגי השניצלים, תמצאו גם שניצל שום, שניצל פפריקה, פרגיות, חזה עוף בגריל, שניצל קלאסי כמו של אמא ועוד.
לצד השניצלים, תמיד תוכלו להוסיף לכם מנות חמות הכוללות טעמים ביתיים מצוינים. בין המנות החמות, תמצאו בדרך כלל פירה איכותי (הירקות גדלים באדמה נקייה ובריאה), סלט בורגול, ירקות טריים, סלטי קישואים מומלצים, סלט עוף ועוד. כשאתם בוחרים את הארוחה שלכם, בין אם עבור ההפסקה או עבור אירועים, בחרו תמיד במסעדה המקפידה על איכות חומרי הגלם. בדרך כלל, כבר בביס הראשון מרגישים שמדובר באיכות גבוהה של מזון. עבור מי מאיתנו המקפידים על כשרות, מסעדת שניצל קומפני היא מסעדה כשרה של אוכל ביתי, כך שאפשר לאכול בבטחה ותוך שמירת כשרות מלאה.

שניצלים עם סלטים, והרבה מהם!

במחלקת הסלטים והממרחים של מסעדת השניצלים המומלצת שלכם, תמצאו סלטי קישואים בשמיר, סלט תורכי, סלט כרוב לבן, סלט עוף, סלט טונה, סלט חציל גמבה ועוד רבות. מעבר לכך, אפשר גם למצוא במסעדת שניצל קומפני ממרחי סלסה, חרדל ודבש, פסטו מצוין ואיכותי, טריאקי, טחינה וחומוס. הירקות המוגשים יחד עם השניצלים, הינם ירקות הגדלים באדמה בריאה בלבד.
לצד חמגשיות של שניצלים עם סלטים, תקבלו כמובן גם שתייה מרעננת, וניתן תמיד לבחור את סוג השתייה המועדפת עליכם. בחרו נכון, בחרו שניצלים הנעשים באהבה על ידי שפים אמיתיים ומומחי שניצלים ידועים.

משלוחים מהירים של אוכל ביתי איכותי

לפעמים, הכול נראה מצוין "על הנייר" בעודנו מעיינים בתפריטים של מסעדות. בפועל, לעיתים אנשים מקבלים משלוחי אוכל לאחר שעות של המתנה, והאוכל בדרך כלל כבר יהיה לא טעים, קר או אפילו מעוך לגמרי. שניצל קומפני היא מסעדת השניצלים המומלצת שלכם, שתספק אוכל ביתי כמה שיותר מהר באזור בני ברק, רמת גן, גבעתיים ורמת החייל.
המסעדה מתחייבת לספק לכם שירות א' א', וכל שעליכם לעשות זה לחייג אל מומחי השניצלים שלכם. אתם רעבים כרגע? בחרו לכם שניצל שום, שניצל פפריקה ועוד. כל המנות כולן – כשרות.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן