שניצל קומפני בסר משלוחי אוכל ביתי וכשר
שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

משלוחי אוכל ביתי וכשר

בצורה שלא רק תענה על צרכיהם של שלל לקוחותינו, אלא יגרום להם באופן טבעי להמליץ לחברים, לקולגות ולמשפחה, במילים אחרות, ההנאות שלכם זה הארווח שלנו. בין הדברים עליהם אנו מקפידים: זמני הגעה, טריות, אסתטיות ומחירי המשלוח.

טריות:

כמו שאנו מקפידים על טריות כל אחת מהמנות היוצאות במסעדה, כך גם במנות היוצאות במשלוחים. את המנות היוצאות במשלוחי האוכל הביתי והכשר אנו מכינים במיוחד, כדקה לאחר ההזמנה, על מנת ששלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים מארוחה טעימה, טרייה וחמה – בדיוק כמו שאורחי ולקוחות המסעדה מקבלים כשמגיעים לפה. אותה חוויה קולינרית רק אצלכם בסלון ובמשרד.

זמני הגעה:

אנו יודעים שאתם רעבים, לפיכך אנו לא ניתן לכם לחכות זמן ארוך ומייד לאחר ההזמנה נכין את הארוחות המבוקשות, ובעזרת שליחים וכלי הרכב המהירים שלהם, נשלח אותם ישירות ובמהירות עד למקום הימצאכם. על מנת שהאוכל אותו הזמנת לא יגיע קר או בחוסר טריות, אנו ממריצים את השליחים שלנו להגיע במהירות המרבית, כמובן בלי לעבור על חוקי התנועה . אם ויתרחש סיטואציה בא לא הגענו בזמן, נפצה אתכם בצורה המכובדת ביותר.

ניקיון:

כמו שאנו מקפידים על הניקיון והאסתטיות במסעדה, כך גם המשלוחים שלנו. בעת ההכנה צוות המטבח מחויב בלבישת כפפות וניקיון משטח ההכנה, עובד אשר עובר על כלל הברזל הזה לא ימצא את עצמו עובד יותר אצלנו, אנו מקפידים יתר על המידה על חשיבות הניקיון והאסתטיקה. כמו כן, כל המנות המגיעות דרך שירות משלוחי האוכל הביתי והכשר שלנו, יגיעו בצורה המכובדת והנקייה ביותר.

כשרות:

אנו מבינים אל ליבו של האדם ושל הלקוחות שלנו, המעוניינים לשמור על הכשרות ומסורת ישראל. לכן, כל המנות המגיעות במשלוחי האוכל הביתי והכשר שלנו, כמו המנות במסעדה, מוכנות בקפידה תוך השגחה צמודה של משגיח כשרות מובחר. אצלמו במסעדה שומרים על הכשרות ועל כל הלכה קלה כחמורה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן