משלוחי שניצל טעים
שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

משלוחי שניצל טעים - מתפנקים בארוחת צהריים חמה? כך תוודאו שהיא תגיע בתזמון מדוייק ועם כל התוספות שאתם הכי אוהבים!

אחת המנות המוזמנות ביותר מזה לא מעט שנים היא שניצל. אם גם אתם מתכננים להזמין ארוחה מפנקת במקום עבודתכם בשעות הצהריים, חשוב שתכירו שני טיפים חשובים שיבטיחו לכם תזמון מדוייק ומנה מושלמת. לא מעט אנשים כיום בוחרים להזמין משלוח אוכל ביתי למקום עבודתם, אך לא נערכים נכון מה שגורם להם להסתפק במנה שהספיקה להתקרר או בכזו שחסרה לא מעט תוספות שהם אוהבים. על מנת שתצליחו ליהנות ממשלוחי שניצל טעים וחם  כולל את כל התוספות האהובות עליכם, חשוב להיערך לשעת ההזמנה מבעוד מועד. רבים מהמזמינים נזכרים להזמין כשהם כבר רעבים, מה שיאלץ אותם להמתין עוד דקות ארוכות עד להגעת משלוחי שניצל טעים או לחילופין, ישנם כאלה שמזמינים זמן רב לפני שהם מתכננים לאכול, מה שגורם לאוכל להתקרר. במטרה להימנע מכך, ניתן להתקשר למשלוח אוכל, משלוחי שניצל טעים מבית שניצל קומפני, ולתזמן נכון את שעת הגעת המנה. היערכות נכונה תבטיח לכם משלוחי שניצל טעים וחם בתזמון מדוייק. הנקודה השניה שכדאי שתכירו טרם הזמנתכם היא היערכות עם רשימת תוספות שאתם אוהבים. רבים מהמזמינים שאינם נערכים עם רשימת תוספות מסודרת שוכחים תוספת אחת או שתיים לכל הפחות. הקפדה על שתי הנקודות הללו תבטיח לכם משלוחי שניצל טעים, חם ועם כל התוספות שאתם אוהבים. שניצל קומפני מציעים לכל לקוחותיהם משלוחי שניצל טעים ואיכותי שנעשה בהקפדה על כל שלבי ההכנה החשובים ביותר. אז מהם שלבי ההכנה החיוניים להכנת שניצל מנצח אתם שואלים? ערכנו עבורכם את כל השלבים, צעד אחר צעד להכנת משלוחי שניצל טעים, חם ואיכותי.

בתחילת דרכו של השניצל הוא יוצר מחזה עגל - מדוע היום כולנו בוחרים דווקא בחזה עוף?

תחילה, חשוב לבחור נכון את חומרי הגלם הטובים ביותר. השניצל המקורי החל את דרכו מחזה עגל אך בגלל מחירו היקר, רוב ככל השניצלים כיום מיוצרים מחזה עוף. מעבר לחזה עגל וחזה עוף, ישנה אפשרות נוספת של חזה הודו אך רבים מהבוחרים בו מדווחים על נטייה להתייבשות יתר. לכן, חומר הגלם הטוב ביותר עבור משלוחי שניצל טעים הוא חזה עוף. שניצל קומפני מקפידים לבחור חזה עוף טרי ברמת איכות ללא פשרות על מנת להבטיח לכל לקוחותיהם את השניצל הטוב ביותר. לאחר בחירה נכונה של חזה עוף כחומר הגלם ממנו תכינו משלוחי שניצל טעים, עוברים לשלב הבא, שלב בחירת עובי השניצל. על עובי השניצל המנצח יש לא מעט מחלוקות עתיקות יומין כאשר רבים מעדיפים את השניצל שלהם עבה ועסיסי כך שירגישו היטב את חזה העוף, ולעומתם רבים נוספים שמעדיפים את השניצל שלהם דק וקריספי במיוחד. כך או כך, על מנת לקבוע את עובי השניצל ניתן לדפוק עליו באמצעות פטיש ייעודי. שניצל קומפני המספקת משלוחי שניצל טעים ללקוחות מרוצים רבים בוחרת בעובי ממוצע כך שחזה העוף לא עבה מידי אך מצד שני הוא נוכח ומרגישים בקיומו.

האם שלב הקימוח חיוני ומתי הכי נכון להוסיף את התבלינים? כל הדגשים ליצירת שניצל מנצח!

הצעד השלישי אף הוא שנוי במחלוקת ומצריך מכם לקמח את נתחי העוף. לאחר בחירת העובי המתאים, עוברים לשלב הקימוח, שלב שרבים מטילים ספק בחשיבותו. הרעיון העומד מאחורי שלב הקימוח הוא ייבוש מוחלט של נתחי העוף טרם טבילתם בביצה הטרופה. למה צריך לייבש את נתחי העוף אם גם ככה הם עוד רגע טובלים בביצה טרופה? במטרה לוודא שהביצה הטרופה תידבק היטב לכל חלקי השניצל. טבילת נתחי עוף בביצה הטרופה טרם ייבושם עלולה לגרום להידבקות מוגבלת ולא אחידה של הביצה. לכן, אם אתם רוצים משלוח אוכל ביתי ברמה גבוהה וללא פשרות, מומלץ לא לדלג על שלב הקימוח. שניצל קומפני מקפידים לקמח את כל השניצלים על מנת להבטיח ציפוי אחיד וכמובן, משלוחי שניצל טעים ואיכותי. לאחר שלב הקימוח עוברים מיג לשלב הטבילה בביצה הטרופה.

טרפו את הביצה עד לאחידות מלאה והבטיחו ציפוי אחיד לכל חלקי השניצל

גם שלב הכנת הביצה הטרופה כולל מספר דגשים שחשוב שתכירו בדרך להכנת שניצל מנצח והם: טריפת הביצה עד לאחידות מלאה והוספת תבלינים כבר בשלב זה. לא מעט אנשים אינם טורפים את הביצה עד כדי אחידות מלאה, מה שעלול לפגוע בהידבקות מלאה לנתחי העוף ולהשפיע באופן ישיר על הציפוי כולו. לכן, אל לכם להתעצל, שניצל קומפני המספקת לרבים משלוחי שניצל טעים מידי יום, מקפידה לטרוף היטב את הביצים עד לאחידות מלאה. באדר לתבלינים, חשוב לדעת שישנם תבלינים עם נטייה להישרף במהירות, ולכן מומלץ להוסיפם דווקא בשלב הביצה הטרופה ולא עם הציפוי שתבחרו. במידה ותשלבו את התבלינים בשלב הציפוי, הם יבואו במגע ישיר עם השמן הרותח מה שעלול לגרום לשריפתם ולפגיעה בטעם השניצל כולו. שניצל קומפני מכירים את כל התבלינים הנוטים להישרף מהר ומקפידים לשלב אותם כבר בשלב הביצה הטרופה על מנת להבטיח לכם משלוחי שניצל טעים במיוחד. חשוב להדגיש כי מעבר למנת הדגל, תוכלו לבחור משלוח אוכל ביתי מגוון.

פירורי לחם או פנקו? הכירו את כל ההבדלים שיעזרו לכם לבחור

עברתם את שלב טבילת נתחי העוף בביצה הטרופה? מזל טוב, הגעתם לאחד השלבים המשפיעים ביותר על טעם השניצל, שלב בחירת הציפוי. ישנם לא מעט סוגי ציפויים לשניצל כאשר המרכזיים שבהם הם פנקו ופירורי לחם בגדלים שונים. פנקו ופירורי לחם גדולים גורמים לשניצל להיות קריספי במיוחד. לעומת זאת, פירורי לחם קטנים מצפים את השניצל בציפוי אחיד ופריך, אך מעט פחות קריספי. גם בשלב זה המחלוקות אינן מאחרות להגיע ולכן חשוב שתכירו את ההבדלים בין השניצלים המצופים בציפויים השונים. שניצל קומפני בוחרים עבור כל לקוחותיהם המזמינים לא מעט משלוחי שניצל טעים מידי יום, ציפוי המבטיח שניצלים קריספיים במיוחד. רבים מהמזמינים משלוח אוכל ביתי בכלל ומשלוחי שניצל טעים בפרט, מבקשים שהשניצל יהיה קריספי במיוחד. כעת, כל שנותר לכם זה לזרוק את השניצלים לשמן שחומם היטב ולוודא שהם לא נשרפים. גם לשלב הטיגון יש מספר דגשים שחשוב שתכירו. הדגש הראשון הוא לוודא שהשמן התחמם היטב. אם אתם לא אוהבים שהשניצל שלכם ספוג בכמויות גדולות של שמן, חשוב לוודא שאתם מחממים היטב את השמן לפני הכנסתם של השניצלים לטיגון. שמן רותח סוגר מתחיל את פעולת הטיגון מיד עם כניסתם של השניצלים ובכך הוא מונע מהשניצל לספוג כמות גדולה של שמן. מנגד, חשוב לשים לב שהשמן לא מתחמם יתר על המידה ונשרף. שניצל קומפני מציעה עבור כל לקוחותיה מבחר עשיר של משלוח אוכל ביתי ושניצלים ברמה הגבוהה ביותר. ישנה הקפדה יתירה על בחירת חומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר ועל כל שלבי ההכנה לשניצל מנצח. אז אם גם אתם רוצים להתפנק עם ארוחת צהריים איכותית וטעימה, חשוב להקפיד על הטיפים שצויינו מעלה ולבחור נכון מקום איכותי שיספק לכם אוכל ביתי וטעים במיוחד.  

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן