מתכון לשניצל ביתי
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

מתכון לשניצל ביתי מוצלח - חובה בכל בית!

השניצל כבר מזמן הפך לארוחה נחשקת מאוד בכל בית ונחשב לאוכל איכותי. אפשר לומר שהוא הארוחה המועדפת ביותר על רבים, הן גדולים והן קטנים. הוא משתלב טוב עם תוספות מגוונות כמו צ'יפס, פירה או פסטה ברוטב עגבניות. האהבה הגדולה לשניצל גרמה לכך שנוצרו גרסאות שונות של מתכון לשניצל ביתי וחילוקי דעות לגבי עובי השניצל. לא מעט אנשים ניסו למצוא את המתכון המנצח וכמובן שעד לרגע הזה לא נמצאה תשובה מדויקת וחד משמעית. אך אין ספק ששלל טיפים יוכלו לסייע לכם למצוא את המתכון המנצח עבורכם, עבור בני ביתכם וכמובן עבור האורחים שלכם. אז אם גם אתם מכורים לשניצל ומעוניינים לשפר בצורה משמעותית את המתכון לשניצל ביתי שלכם, עקבו אחר הטיפים הבאים.

גם אתם מחפשים מתכון לשניצל ביתי מושלם? הגעתם למקום הנכון!

השלב הראשון לקבלת מתכון לשניצל ביתי מושלם, הוא בחירת חומרי הגלם. אולי זה נשמע לכם בסיסי ומובן מאליו, אך לא כך פני הדברים. ניתן לומר שהשניצל עבר גלגולים רבים עד שהוחלט להכינו בעיקר מחזה עוף. השניצל החל את דרכו באוסטריה הרחוקה ושם נהגו להכין שניצלים בעיקר מבשר עגל. אנשים נוספים מעדיפים להכין את השניצלים שלהם דווקא מבשר הודו. כיום בישראל, רוב ככל האנשים משתמשים בחזה עוף להכנת השניצל מכמה סיבות. ראשית, משום שהוא זול משמעותית מבשר העגל לדוגמה. וכמו שאמרנו, אוכל אהוב ואיכותי כמו השניצל מוצע בבתים רבים ואם מחירו היה יקר יותר חלק מהאנשים היו מתקשים לעמוד בכך. כמו כן, ידוע שבשר הודו נוטה להתייבש מהר יותר מבשר חזה עוף. סיבות אלו הופכות את הבחירה בחזה עוף, כנראה, לטובה ביותר.

אתם מעדיפים את השניצל שלכם שמן ועסיסי או דק ופריך? כך תשיגו מתכון לשניצל ביתי מעולה!

ללא ספק ישנם חילוקי דעות בין אוהבי השניצל העבה והעסיסי לבין אוהבי השניצל הדק והפריך. לאחר שבחרתם בחומר הגלם הנכון והטוב ביותר, הגיע השלב של בחירת עובי השניצל. לאחר שתחליטו מהי ההעדפה שלכם מבחינת עובי השניצל, תגיעו מוכנים יותר לשלב הדפיקה. דפיקה על השניצל טרם הכנתו, תגרום לו להיות דק יותר ובתום הטיגון גם קריספי יותר. אם אתם מעדיפים שניצל דק ופריך, תוכלו לדפוק על השניצל מספר פעמים (או לא לדפוק כלל) עד שיגיע לעובי הרצוי. אך אם אתם מעדיפים מתכון לשניצל ביתי עבה יותר, תוכלו לדפוק מעט או לדפוק בכלל (תלוי בעובי של חזה העוף הגולמי). חשוב מאוד להקפיד על שלב זה ולהתאים את השניצל לטעמכם האישי, משום שהוא משפיע רבות על התוצאה הסופית.

כל הטיפים המנצחים שיסייעו לכם בשלבי ההכנה

ובכן, בחרתם את חומרי הגלם הטובים ביותר, דפקתם (או שלא) על השניצל שלכם וכעת הגיע זמן ההכנה. שניצל קומפני מכירים מצוין את מגוון הטיפים וניתן לשים לב לכך לפי טעמם המושלם של השניצלים שלהם, והם גם מציעים משלוחי שניצל ממסעדות ברמת גן. אז רבים שואלים את עצמם האם עדיף קודם כל לטבול את השניצל בביצה ואז בפירורי הלחם, או שעדיף לטבול אותו מיד בפירורי הלחם בלבד? שימו לב, שלב הקימוח הוא שלב קריטי ביותר וחשוב מאוד להקפיד עליו, לא להתעצל ולא לדלג עליו. דילוג על שלב זה ימנע את הידבקות הביצה בצורה המיטבית ולאחריה גם את הידבקותם של פירורי הלחם לשניצל וכך לא תצליחו להגיע למתכון לשניצל ביתי מנצח. חשוב להדגיש, טיפ זה אינו קשור רק לטעמכם האישי והוא יביא לתוצאה הרצויה הן בשניצל דק ופריך והן בשניצל עבה ועסיסי.

מתלבטים מתי נכון להוסיף תבלינים להשגת מתכון לשניצל ביתי מנצח? זה הזמן המושלם!

הנה הגעתם לשלבים הסופיים וכעת הזמן לתבל את השניצל שלכם. כדי להגיע למתכון לשניצל ביתי מנצח, כל שתידרשו לעשות בשלב זה הוא לטרוף את הביצה ולהוסיף את התבלינים השונים לפי טעמכם האישי. ישנם אנשים המעדיפים להוסיף את התבלינים דווקא בפירורי הלחם ולא בביצה. חשוב שתכירו את טעמכם האישי ובהתאם לכך תחליטו לאן להוסיף את התיבול. חשוב לציין שישנם תבלינים שמומלץ להוסיפם בשלב זה ולא בשלב הבא בפירורי הלחם, מעצם היותם רגישים לחום, דבר שעלול להביא לשריפתם ולפגום בטעם השניצל.

הגענו לשלב המתקדם ביותר להכנת מתכון לשניצל ביתי מנצח - בחירת פירורי הלחם וטיגון השניצלים

הטיפ האחרון ואולי החשוב ביותר להשגת מתכון לשניצל ביתי מושלם, הוא בחירת פירורי הלחם. הפירורים שתבחרו יהיו אחראיים במידה רבה על מידת הפריכות והקריספיות של השניצל שלכם. פירורי לחם מסוג פנקו נחשבים לעבים מאוד וידועים ככאלה המסוגלים להעניק פריכות גם לשניצלים עבים ולא רק לדקים. לעומתם, ישנם פירורי לחם דקים יותר שאהודים פחות בקרב אוהבי השניצל, בשל העובדה שהם לא מסוגלים להעניק את רמת הקרנץ' שמעניקים פירורי הלחם מסוג פנקו. יחד עם זאת, חשוב לציין שגם פירורי הלחם הדקים יסייעו לכם להגיע למתכון לשניצל ביתי טעים בעיני חלק מחובבי השניצל, בעיקר אלה האוהבים את השניצל האותנטי. לכן, חשוב להתאים את פירורי הלחם בהתאם להעדפות שלכם ולטעמכם האישי.

אז אם אתם מעוניינים להגיע למתכון לשניצל ביתי הטוב ביותר, הטיפים שלעיל יסייעו לכם רבות! אך אם אתם מעדיפים להזמין את השניצל שלכם מוכן עד הבית, תוכלו לעשות זאת דרך שניצל קומפני באמצעות משלוחי שניצל ממסעדות ברמת גן.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן