צלחת שניצל מהסרטים
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

צלחת שניצל מהסרטים - כל הטיפים שאתם חייבים להכיר!

אם גם אתם חולמים על צלחת שניצל מהסרטים לארוחת צהריים, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים להכנת שניצל מנצח. שניצל קומפני מציעה עבור לקוחות רבים משלוחי שניצל טעים ואיכותי שנעשה תוך הקפדה על כלל שלבי ההכנה החשובים ביותר. לא מעט אנשים כיום בוחרים משלוח אוכל ביתי למקומות העבודה, ואחת המנות המבוקשות ביותר היא ללא ספק צלחת שניצל מהסרטים. אז רגע לפני שגם אתם מזמינים צלחת שניצל מהסרטים, חשוב להקפיד להיערך בהתאם כך שמשלוחי שניצל טעים, חם ואיכותי יגיעו בתזמון מדויק ובתוספת כלל התוספות שאתם הכי אוהבים. כל שאתם נדרשים לעשות זה להיערך בהתאם מבחינת הזמנים ולהזמין צלחת שניצל מהסרטים לפני שתתחילו להרגיש את תחושת הרעב. תזמון נכון של הגעת משלוחי שניצל טעים, חם ואיכותי יבטיח לכם שניצל קריספי ומוצלח במיוחד. באשר לתוספות, מומלץ לערוך רשימה מסודרת עם כל התוספות שאתם הכי אוהבים טרם ההזמנה על מנת לוודא שלא תשכחו דבר. עריכת רשימה מסודרת תבטיח לכם צלחת שניצל מהסרטים בתוספת כל התוספות האהובות עליכם. שניצל קומפני מקפידים לבחור בקפידה את חומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר, כך שכל שמפריד ביניכם לבין צלחת שניצל מהסרטים זו שיחת טלפון קצרה. אספנו עבורכם את כל הדגשים החשובים עליהם שניצל קומפני מקפידים בהכנת משלוח אוכל ביתי והכנת צלחת שניצל מהסרטים.

למה דווקא חזה עוף? כל הסיבות לבחירה

ראשית חשוב לדעת כי בתחילת דרכו של השניצל, הוא נעשה מחזה עגל ולא מחזה עוף, כפי המקובל כיום. הסיבה המרכזית בגינה החלטנו לאמץ את חזה העוף כתחליף היא המחיר היקר של חזה העגל. ישנה אפשרות נוספת של הכנת צלחת שניצל מהסרטים עם חזה הודו, אך רבים מהבוחרים באפשרות זו מתלוננים על שניצלים יבשים במיוחד. חזה הודו נוטה להתייבש במהירות גבוהה ולכן חומר הגלם המתאים ביותר להכנת צלחת שניצל מהסרטים הוא חזה עוף. חשוב להקפיד לבחור חזה עוף טרי, נקי ואיכותי במטרה להבטיח צלחת שניצל מהסרטים. מיד לאחר בחירתכם בחזה עוף טרי, נקי ואיכותי, הגיע השלב בו אתם נדרשים לבחור את עובי השניצל. ישנם אנשים רבים המעדיפים שניצל דק וקריספי ככל הניתן ולעומתם רבים אחרים המעדיפים דווקא שניצל עבה כך שמרגישים היטב את חזה העוף, גם אל הדבר בא מעט על חשבון הקריספיות. צלחת שניצל מהסרטים המיוצרת בהקפדה על ידי שניצל קומפני תכלול שניצל בעובי ממוצע כך שניתן להרגיש את חזה העוף אך מנגד, גם הקריספיות נשמרת היטב. בעזרת מספר דפיקות עם פטיש ייעודי, תוכלו להגיע בקלות לעובי השניצל האידיאלי עבורכם.

חייבים לקמח? רק כך השניצל יצופה באופן אחיד מכל צדדיו!

לא מעט אנשים המתיימרים להכין שניצל מנצח ללא פשרות מדלגים מיד לאחר שלב בחירת עובי השניצל, לשלב טבילתו בביצה טרופה. אך חשוב לדעת כי טרם טבילת נתחי העוף בביצה, קיימת חשיבות רבה לקמח אותם. רבים טוענים כי שלב הקימוח אינו חיוני ואין בו שום תועלת אך האמת היא שהוא חלק בלתי נפרד מהליך יצירת צלחת שניצל מהסרטים. שלב הקימוח נועד בכדי לייבש את נתחי העוף ובכל להבטיח שהביצה הטרופה תכסה באופן שווה את כל חלקי השניצל. הכנסתם של נתחי העוף רטובים לביצה, תגרום לכיסוי לא אחיד מה מישפיע באופן ישיר על הציפוי כולו. לכן, אל לכם לוותר על שלב הקימוח בדרך להכנת צלחת שניצל מהסרטים. מיד לאחר תום קימוח כל נתחי העוף מכלל צדדיהם, עוברים לשלב הבא, שלב הטבילה בביצה הטרופה. גם שלב זה מחייב אתכם להישמע להוראות ולהקפיד על טריפת הביצה עד לאחידות מלאה. רבים לא טורפים מספיק את הביצה כך שהיא אינה אחידה לחלוטין. חוסר האחידות עלול לפגוע בכיסוי מלא של כל נתחי העוף ולהוציא לכם מספר שניצלים עם קרחות. שניצל קומפני המציעים משלוח אוכל ביתי ומנת הדגל משלוחי שניצל טעים ואיכותי מקפידים על כלל הדגשים הללו בדרך ליצירת צלחת שניצל מהסרטים.

פירורי לחם או פנקו? כל ההבדלים שכדאי שתכירו

עוד חשוב להדגיש כי ישנם לא מעט תבלינים הנוטים להישרף. לכן, חשוב להוסיפם לביצה הטרופה ולא לפירורי הלחם כפי המקובל. הכנסתם של התבלינים הרגישים שלב קודם לכן תמנע את המגע בינם לבין השמן הרותח וכך הם לא ישרפו. רבים שלא מכירים את הטיפ הזה שורפים את התבלינים ומעבר לבעיה הבריאותית שיש בדבר, זה גם פוגם בטעם השניצל. אחרי שהוספתם תבלינים לביצה הטרופה וציפיתם אותה היטב, הגיע הזמן לבחור את הציפוי האהוב עליכם. ישנן שתי אפשרויות מרכזיות והן, פירורי לחם בגדלים שונים או פנקו. ההבדל המרכזי ביניהם בא לידי ביטוי ברמת הקריספיות. פירורי פנקו נחשבים לגדולים וקריספיים יותר. לעומתם, פירורי לחם בגדלים שונים מצפים את השניצל היטב ושומרים על עסיסיותו. כמובן שגם פירורי לחם יהפכו את חזה העוף שלכם לקריספי, אך מעט פחות בהשוואה לפנקו. כל שנותר לכם לעשות זה לחמם את השמן היטב ולהתחיל לטגן. אך כמובן, גם שלב זה כולל דגשים חשובים ליצירת צלחת שניצל מהסרטים. חשוב לוודא שהשמן יהיה מספיק חם כך שפעולת הטיגון תתחיל מיד עם נגיעת השניצל בשמן, אך מצד שני, חשוב לוודא שהשמן לא נשרף. חימום השמן במידה נכונה ימנע מהשניצל לספוג שמן רב ובכך יבטיח לכם צלחת שניצל מהסרטים. שניצל קומפני מקפידים על כלל דגשים הללו ומציעים ללקוחות רבים משלוחי שניצל טעים, קריספי ואיכותי. 

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן