שניצל רמת גן
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

רוצים להתפנק עם ארוחת צהריים מנצחת? הכירו את כל הטיפים להזמנת מנת השניצל רמת גן הטובה ביותר

החלטתם להזמין שניצל לארוחת הצהריים? שניצל קומפני הוא המקום עבורכם! לפני שניגע בכל היתרונות והאפשרויות הרבות ששניצל קומפני מציע לכל לקוחותיו, חשוב שתכירו שני טיפים חשובים שיבטיחו לכם תזמון נכון של מנת שניצל מותאמת במדוייק לטעמכם האישי. לא מעט אנשים המחליטים להזמין שניצל רמת גן, נזכרים לעשות זאת רק כשהם מתחילים להרגיש רעבים, מה שמוביל אותנו לטיפ הראשון, תזמון נכון של ההזמנה. הזמנה מאוחרת של שניצל רמת גן תגרום לכם להמתין לא מעט זמן עד להגעת המנה ולכן חשוב להיערך מראש למועד אכילת ארוחת הצהריים. חשוב להדגיש ששניצל קומפני המציע מנת שניצל רמת גן עם שלל תוספות לבחירה, מאפשר לכם להזמין מנות שניצל לשעה מוגדרת במהלך היום. במטרה לחסוך את ההמתנה המיותרת, מומלץ להיערך להזמנה מראש ולהזמין שניצל רמת גן בתיזמון נכון ובהתאם למועד ארוחת הצהריים שלכם. לא מעט אנשים שלא מקפידים על כך נאלצים להמתין דקות ארוכות עד להגעת השניצל וחלקם אף נאלצים להמשיך ולהמתין עד לאכילתו בגין תום זמן הפסקת ארוחת הצהריים. כל שאתם צריכים לעשות בשביל להימנע מכך זה להיערך בהתאם ולהזמין מראש שניצל רמת גן שיגיע בתחילת זמן הפסקת הצהריים שלכם.

כך לא תשכחו את התוספות האהובות עליכם - הכינו מראש רשימה מסודרת הכוללת את כל הסלטים והרטבים שתרצו לשלב במנת השניצל שלכם!

הטיפ השני והחשוב לא פחות נוגע לבחירת התוספות. גם במקרה זה מומלץ להיערך מראש עם רשימה מסודרת של כלל התוספות האהובות עליכם, כך שלא תשכחו דבר בעת ההזמנה. לא מעט אנשים המתקשרים להזמין שניצל רמת גן ללא הכנת רשימת תוספות מראש, מגלים עם הביס הראשון שהם שכחו להוסיף סלטים או ממרחים שונים שהם אוהבים. רוצים השניצל הכי טעים הכולל את מלוא התוספות האהובות עליכם? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחשוב מספר דקות טרם ההזמנה על כל התוספות והרטבים האהובים עליכם, לערוך רשימה מסודרת ולהקריא אותה לנציג השירות בעת ההזמנה. שניצל קומפני ישמח לספק לכם את השניצל הכי טעים תוך התאמה לטעם האישי שלכם. לאחר שנגענו בטיפים החשובים ביותר להזמנה מוצלחת של שירותי שניצל משלוחים, חשוב שתכירו מספר דגשים נוספים אודות שניצל קומפני המייצרים את השניצל הטוב ביותר ברמת גן.

למה דווקא חזה עוף? הכירו את היתרונות שהפכו את חזה העוף לחומר הגלם הבלעדי להכנת שניצל מנצח

השלב הראשון בהכנת שניצל מנצח הוא כמובן בחירה נכונה של חומרי הגלם. שניצל רמת גן בוחרים עבורכן את חומר הגלם הטוב, האיכותי והמתאים ביותר ליצירת שניצל מנצח, הלא הוא חזה עוף. רבים לא יודעים זאת אך השניצל הראשון יוצר דווקא מחזה עגל הנחשב לחזה המוצלח ביותר להכנת שניצל מנצח. הבעיה המרכזית שגרה לכך שכולנו בוחרים להכין את השניצל שלנו מחזה עוף היא עלות חזה העגל הגבוהה משמעותית מעלות חזה עוף. חזה הודו אף הוא עלה לא אחת כחלופה לחזה העגל ונמכר במחירים נוחים ודומים לאלה של חזה העוף. החיסרון המשמעותי של חזה הודו הוא נטייתו להתייבש במהירות, מה שמייצר שניצלים יבשים וקשים במיוחד. לכן, חומר הגלם הטוב ביותר בו שניצל רמת גן בוחרים עבורכם הוא חזה עוף טרי ואיכותי. לאחר בחירת חומר הגלם המיטבי ליצירת השניצל הכי טעים ברמת גן, עוברים לנקודה הבאה שמעוררת לא מעט מחלוקות בקרב כל חובבי השניצלים – שניצל דק וקריספי לעומת שניצל עבה ועסיסי.

אוהבים שניצל דק וקריספי או עבה ועסיסי? כך תבחרו נכון את עובי השניצל שלכם

ישנם אנשים רבים שמעדיפים את השניצל שלהם פריך במיוחד, גם אם הדבר בא על חשבון רמת עסיסיותו. אנשים אלה יעדיפו שניצל דק שדפקו עליו לא מעט בכדי להבטיח את היותו קריספי. לעומתם, רבים אחרים מוכנים לוותר על פריכות השניצל לטובת עסיסיותו ולכן יעדיפו לשמור על השניצל עבה ללא דפיקות כלל. שניצל קומפני יודעת לבחור עבורכם את העובי המדוייק כל שמצד אחד תוכלו ליהנות משניצל קריספי ופריך במיוחד ומצד שני ליהנות מרמת עסיסיות מדוייקת. הנקודה הבאה והחשובה הקשורה להליך הכנה מוצלח של שניצל רמת גן מנצח היא קימוח השניצלים. לא מעט אנשים מטילים ספק בחשיבות טבילת חזה העוף בקמח טרם העברתו לביצה הטרופה ולכן חשוב להבהיר את מטרת הקימוח. שניצל רמת גן מקפידים לקמח את כל נתחי חזה העוף במטרה לוודא שהם יגיעו לביצה הטרופה יבשים לחלוטין. כל מטרתו של הקמח הוא לייבש את נתח העוף כך שהביצה הטרופה תידבק לכל צדדיו בצורה מיטבית. ללא קימוח, ייתכן שיהיו חלקים ללא ביצה שיגרמו לקרחות במעטפת פירורי הלחם. אז אם אתם רוצים שניצל רמת גן עטוף היטב בפירורי לחם רבים מכל צדדיו, אל לכם לוותר על שלב הקימוח.

הוסיפו את התבלינים לביצה הטרופה - כך תמנעו את שריפתם בשמן הרותח

עברתם בהצלחה את שלב הקימוח והגעתם לשלב טבילת נתחי העוף בביצה טרופה? חשוב שתכירו טיפ חשוב בעזרתו שניצל רמת גן מצליחים לייצר עבורכם את השניצל הטעים והאיכותי ביותר. לפני שניגע בטיפ החשוב, יש להדגיש שכל מטרת הביצה היא להדביק היטב את כל פירורי הלחם וליצר את שכבת הציפוי הפריכה, לכן חשוב לטבול את כל נתחי העוף מכל הצדדים בביצה טרופה היטב ולוודא שלא נשארו אזורים ללא ציפוי. הטיפ החשוב ביותר הוא להוסיף את כל תבליני השניצל שלכם כבר בשלב זה בביצה הטרופה. לא מעט אנשים המנסים לייצר שניצל איכותי וטעים לא מודעים לטיפ החשוב הזה ומוסיפים את התבלינים בשלב היבש של פירורי הלחם. הוספת התבלינים בשלב הסופי של פירורי הלחם עלולה להביא לשריפת תבלינים רגישים כמו צ'ילי לדוגמה, מה שיפגע בטעמם של השניצלים שלכם. שניצל קומפני המספקים שניצל רמת גן מקפידים להוסיף את כלל התבלינים הרגישים לחום גבוה כבר בשלב הביצה הטרופה ובך מבטיחים טעם מיטבי ללא שריפה מיותרת של תבלינים רגישים.

פירורי לחם טחונים גס או דק? הכירו את כל ההבדלים

לסיום, רגע לפני שאתם זורקים את נתחי העוף שלכם לשמן הרותח, חשוב שתכירו את כל סוגי פירורי הלחם וההבדלים ביניהם. ההבדל המרכזי בין פירורי הלחם המוצלחים ביותר מסתכם ברמת הטחינה שלהם. יש לא מעט סוגי פירורי לחם טחונים דק המספקים מעטפת אחידה ודקה המבליטה את טעמו של חזה העוף ולעומת זאת, יש גם מבחר סוגים של פירורי לחם בטחינה גסה מסוג פנקו ומבטיחים מעטפת עבה וקריספית במיוחד. אם אתם אוהבים את חזה העוף שלכם דומיננטי בכל ביס, ייתכן שפירורי הלחם הדקים מתאימים עבורכם ומנגד, אם חשובה לכם הפריכות והקריספיות של השניצל, כנראה שתעדיפו פירורים עבים מסוג פנקו. כל שנותר לכם זה לחמם היטב את השמן, לוודא שהוא רותח לפני תחילת הטיגון ולהתחיל בהכנת השניצל המנצח שלכם. שניצל קומפני המספקים שניצל רמת גן מקפידים על כלל הטיפים החשובים באופן ההכנה שמבטיחים את יצירת השניצל הכי טעים באזור. אז אם גם אתם רוצים להיעזר בשירותי שניצל משלוחים ולהתפנק בארוחת צהריים טובה, שניצל קומפני הוא המקום עבורכם.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן