שניצל שילדים אוהבים שניצל קומפני משלוחי אוכל ברמת גן
שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

שניצל שילדים אוהבים לאכול

שניצל קומפני הוא שניצל שילדים אוהבים כי ילדים לא משקרים וילדים אוהבים שניצלים איכותיים. מה הופך את השניצל של שניצל קומפני לשניצל שילדים אוהבים? כנראה מעולם לא טעמתם את השניצל שלנו… לא שאנחנו משוויצים אבל אנחנו הרשת המצליחה ביותר של שניצלים בארץ וסוד הקסם שלנו לא מפסיק להאכיל מאות אלפי ישראלי רעבים כל יום וכל שנה.

איך עושים שניצל שילדים אוהבים

שניצל קומפני לא עושה רק שניצלים מעולים אלא גם בשרים נוספים, תוספות, סלטים ורטבים. אנחנו יודעים איך עושים שניצל שילדים אוהבים ושמחים להוציא משלוחים של מנות שניצל בבאגט או פיתה וגם בחמגשית לאלפי משפחות. כשזה מגיע לשניצל זו לא תורה מסיני וכולם יודעים שבשניצלים, כמו בכל אוכל, הטריות ואיכות חומר הגלם חשובים ביותר. כך גם בשניצלים וכך גן בשניצל קומפני.

שניצל קומפני – הסוד להכנת שניצל שילדים אוהבים

הנה כמה טיפים איך להכין שניצל שילדים אוהבים:

  • חומר גלם – בחרו חזה עוף מובחר של תרנגולות שגדלו בתנאים אופטימליים, זה חשוב לא רק מוסרית אלא גם משביח את איכות הנתחים. טריות חשובה גם כן כמובן. אפשר להקפיא ולהפשיר ללא בעיה אך נתחי המקור צריכים להיות טריים מאוד.

 

  • הצורה והגודל – זה נראה פרט שולי אבל חשוב מאוד למצוא את העובי והאורך הנכון של השניצל על מנת לתת לו קריספיות בטיגון וביס מושלם ויצירת נתח כזה שיכול להיכנס לפיתה בקלות.

 

  • מידת העשייה – עוד אלמנט שהופך שניצל טוב לשניצל מצוין הוא מידת התליה או הטיגון. צריך לדעת מתי להכניס את נתחי העוף לשמן החם ומתי להוציא. במידה ואתם מטגנים במחבת צריך לדעת מתי להפוך כמובן על מנת לשמור על עסיסיות השניצל שלא יצא יבש מדי אלאל עשוי בדיוק במידה הנכונה.

 

  • המרינדה – שניצל אוהב מרינדה פשוטה. ביצה טרופה, מלח, שום כתוש, חרדל ומרכיב סודי אם יש לכם לטיבול הנתח והפיכתו פיקנטי יותר למי שאוהב את זה ככה. אפשר להשרות הנתחים בבלילה כמה שעות לספיגה טובה יותר. גם פירורי הלחם חשוב ביותר ואפשר להשיג פירורי לחם במגוון צבעים וטעמים כל אחד לפי הטעם האהוב על הילדים שלו ופירורי הלחם חשובים גם למראה ולקראנצ'יות בביס.

 

  • התוספות – כולם יודעים ששניצל הולך טוב עם פירה למשל כתוספת קלאסית או צ'יפס עבור ילדים כמובן אבל מקצועני השניצל יודעים ששניצל הולך טוב בבאגט או פיתה עם סלט ותוספות אחרות או בצלחת לצד כל תוספת חמה שתרצו.

שניצל שילדים אוהבים מהורים שאוהבים את הילדים...

אין הורה שלא מכין שניצלים לילדים שלו. הילדים מתים על שניצלים, זה נראה אסתטי בצלחת ולא בצורה שמפריעה להם שהריי ילדים רגישים למראה האוכל. זה בנוי בצורה קלה ונוחה לאכול כחתיכה אחת או חתוך לנתחים קטנים התאימים לילדים. אפשר להכניס את זה בקלות לפיתה, זה משביע, טעים ומזין. כל מה שצריך מאוכל טוב ובריא.

בריאות וטעם נפגשים על הצלחת ( או בפיתה...)

בשניצל קומפני אנחנו מקפידים על בריאות חומרי הגלם ועל טריות המרכיבים הבריאים והמזינים שגדלו בתנאי טבעיים ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל וכך גם אתם צריכים להכין את האכול לילדים שלכם, במיוחד לילדים שעדיין גדלים זה חשוב. שניצל הוא מאכל אירופאי קלאסי שנוצר בווינה באוסטריה הקרה והרחוקה אך עשה עלייה לארץ וגם כן, אפילו שאנו מדינה ים תיכונית, השניצל תפס מקום של כבוד וקבע בחיינו ואנו מרבים לאכול אותו בחיי היום יום בזכות כל התכונות שמנינו קודם.

מטגנים שניצלים עם הילדים

הדבר היחיד שאולי קצת מפריע עם השניצל הוא ההכנה והבלגן שנוצר במטבח כל פעם שמטגנים שניצלים… כולנו מכירים את זה: טיגון שניצל משאיר סימנים בכל מקום, פירורי הלחם נדבקים לאצבעות, הביצה נשפכת, השמן עף באוויר במהלך הטיגון ועוד. אבל אם תעבדו בשיטה מסודרת ותתכננו את המשימה, תוכלו למזער נזקים ואפילו ליהנות מזה כשתשלבו את הילדים בעבודה, תוכלו לתת להם לעזור לכם להכין ולטגן את השניצלים. הילדים עפים על זה ואוהבים לראות איך השניצל שהם הכינו מגיע למחבת ואחר כך לצלחת שלהם ומשם לבטן.

שניצל הוא מאכל אהוב על ילדים ומבוגרים כאחד. שניצל הוא מאכל מזין וטעים ואין הרבה מאכלים כאלה שיכולים להיות גם וגם: גם אוכל קלאסי המוגש בצלחת במסעדה יוקרתית וגם יכול להיאכל במסעדת פועלים או בפיתה כאוכל רחוב וכמובן בבית. זה סוד הקסם של השניצל ומה שהופך אותו למלך המאכלים הביתיים האיכותיים.

כל אחד והשניצל שלו והילדים הראשונים לזהות מי יודע להכין שניצל כמו שצריך במשפחה ומי קצת פחות… ומרוב שהם אוכלים שניצלים הילדים הם מומחי שניצלים מקצועיים שלא עושים הנחות וידועים בדיוק איך שניצל צריך להיראות ומה הטעם שלו.

אוכלים ונהנים - שניצל שילדים אוהבים

רוצים לכבוש את לב הילדים שלכם? הכינו להם את השניצל שהם אוהבים. חם וטרי, קריספי וטעים טעים. תנו להם לשים כמה קטשופ שהם רוצים… שימו להם תוספת בריאה ומזינה ליד השניצל על הצלחת או בפיתה ואולי אפילו איזה ירק ותראו איך השניצל גורם להם לאכול גם דברים נוספים. שניצל יכול להיות טעים אפילו קר ויש מי שאוהב אותו ככה אבל כמובן שאין כמו שניצל חם וטרי שרק יצא מהמחבת ומחכה שייתנו בו את הביס הראשון הטעים והעסיסי… אז תאכלו ותהנו מהשניצל, יחד עם הילדים. בתיאבון!

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן