תפריט משלוחים כשר שניצל קומפני משלוחי אוכל ברמת גן
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

תפריט משלוחים כשר – מביאים את הכשרות עד לבית

מי מאתנו לא אוהב לאכול במסעדות, כמובן שבעולם בו אנחנו חיים ובו הקורונה היא חלק מחיינו, לא תמיד יש אפשרות לשבת במסעדה וליהנות מהאוכל והאווירה בה. הזמל הגדול הוא שעוד הרבה לפני עידן הקורונה הנוכחי, בני האדם יצרו את תרבות המשלוחים. מסעדות אשר מספקות ללקוחותיהם תפריט משלוחים כשר, עובדות בכל התנאים והתקנים של הרבנות הראשית ואפשרות גם לשומרי מסורת ולדתיים להזמין אוכל מתוך תפריט משלוחים כשר שיש בו את כל האוכל הכשר במסעדה. על ידי תפריט משלוחים כשר המסעדות שומרות ודואגות לספק מענה גם לצרכנים הדתיים והמסורתיים. שניצל קומפני מספקת תפריט משלוחים כשר ללקוחותיה, ומוצרי מזון כשרים במשלוח.

אילו מאכלים ניתן למצוא כאשר מזמינים מתוך תפריט משלוחים כשר?

יש להבין, לא כל מסעדה היא כשרה ועל כן לא לכל מסעדה יש תפריט משלוחים כשר. בכדי לעבור ולעמוד בתקני כשרות יש מספר קטגוריות שצריך לעמוד בהן וכמובן שלא כל מסעדה יכולה לעמוד בהן. ישנן מסעדות שפתוחות בשבת ולכן אינן עומדות בתקן של כשרות, וישנן כאלו אשר מוכרות מזון שאינו כשר מלכתחילה כמו פרות ים בסגנון שרימפס או קלמרי שאינם נחשבים לכשרים ביהדות. בכל מקרה, כיום גם במסעדות שמגישות מזון שאינו כשר ניתן ליהנות מקבלת תפריט משלוחים כשר ולדעת באופן וודאי שכל המזון בו אכן עומד בתקנים. חברת שניצל קומפני מספקת עבור לקוחותיה הדתיים ושומרי המסורת תפריט משלוחים כשר והזמנות של אוכל כשר לכל מיקום בסביבת המסעדה.

מסעדה אשר מספקת תפריט משלוחים כשר ללקוחותיה, לרוב תכניס בו מגוון סוגי בשרים כשרים, וכמובן תיצור הפרדה בין מטבח בשרי לחלבי. במידה אותם שומרי כשרות תוכלו ליהנות ממסעדות רבות שמספקות תפריט משלוחים כשר עם שניצל טעים, המבורגר עסיסי ואפילו דגים כשרים. נהוג לחשוב שאוכל כשר הוא פחות טעים, אך זה ממש לא ככה. ישנם אנשים אשר טסים למדנות אחרות ומציינים בטיסה שהם שומרי כשרות, דווקא בגלל שהאוכל הכשר טעים ואף בריא יותר במקרים רבים. מכיוון שאכילת שניצל טעים אינה קשורה בסיבת כשרותו, אין כך הדבר כאשר מדובר בהזמנה של משלוח של שניצל.

אוכל ביתי כשר או תפריט משלוחים כשר היישר לפתח הדלת?

מי לא אוהב להתפנק עם ארוחה שהוכנה עבורו מהתחלה ועד הסוף? כולנו אוהבים לשבת במסעדה, לעיין בתפריט, לקרוא למלצר או למלצרית ולהזמין את כל האוכל שאנחנו אוהבים באחת. כולנו אוהבים שמגישים לנו את הצלחת, את הסכ"ום, כולנו אוהבים שעורכים לנו את השולחן ומוציאים אלינו את כל הסלטים שאנחנו אוהבים בכמה רגעים. כולנו אוהבים לשבת וליהנות משירות עם חיוך וכמובן החשוב מכל, כולנו אוהבים לקבל את המנה שהזמנו, ליהנות מהניחוחות וליהנות מהאכילה של אוכל טרי שהוכן במיוחד עבורינו זה עתה במטבח.

אבל מה אנחנו אוהבים יותר? כמובן לחוות את כל זה בבית! כמובן שאין כמו ליהנות מאותם מאכלים טובים שאנחנו כל כך נהנים לאכול במסעדה גם בבית ואת זאת עושים רק על ידי הזמנת אוכל ממסעדה שמספקת תפריט משלוחים כשר ללקוחותיה, כי גם ללקוחות שומרי מסורת, דתיים וחרדים מותר ליהנות מההנאה שבהזמנת משלוח עד הבית.

האם יש מאכלים שעדיף לאכול בבית ולא להזמין במשלוח?

נכון, יש מאכלים שאנחנו רגילים להזמין במשלוח עד הבית כמו – פיצה או אוכל מוקפץ בנוסח המזרח, יחד עם זאת, כיום כמעט ואין מאכל שלא תוכלו להזמין. כלומר, יהיו מאכלים שתזמינו ויישארו בדיוק באותו הטעם, אך ישנם מאכלים שבזמן שהם שוהים באריזה ועד אשר מגיעים אליכם הביתה יכולים לאבד את האיכות של הטעם שלהם. על אף זאת, כיום ישנם מארזים מיוחדים למשלוחים אשר מאפשרים להזמין כמעט כל מזון ולשמור על הטריות והטם שלו בדיוק כפי שהוא במקור, ללא טיפה קטנה של שינוי. אם בעבר חששתם להזמין צ'יפס במשלוח, כיום זה לחלוטין מתאפשר בעזרת המארזים המיוחדים למזון במשלוחים. תפריט משלוחים כשר כולל בו, פעמים רבות מזון שאולי בעבר לא היה נהוג להזמין, כמו מאכלים ביתיים – ממולאים, קוסקוס, שניצל, סלטים וכו', אך כיום אפשר בהחלט להזמין את כל המזון שאתם מעוניינים בו בלחיצת כפתור – כשר או לא כשר – קריספי או נימוח – והוא יגיע אליכם באותו מצב צבירה ואותו טעם בדיוק כפי שאמור להיות.

שניצל ביתי או שניצל במשלוח?

שניצל הוא אחד המאכלים האהובים ביותר על ישראלים, על ילדים ובכלל, שניצל טעים הוא מאכל אהוב על הרבה אנשים. הדרך ליהנות משניצל הכי מוכרת היא לאכול אותו ממש ברגע שהוא יוצא מהמחבת, אז הריח שלו מבשם את האוויר, הפריכות שלו במלואה והטעם שלו… להתעלף. אבל להכנת שניצל ביתי ישנן הרבה חסרונות – החיסרון הראשון הוא הלכלוך – אוי הלכלוך שזה עושה. קערה אחת לבלילה, קערה אחת לפירורי הלחם, מחבת, שמן, תרבד, מזלג, נייר סופג… כמה אמצעים וכלים אנחנו צריכים להכין מראש בשביל ליהנות משני נתחי חזה עוף בטמפורה של פירורי לחם – המון. חיסרון נוסף הוא הריח. ללא ספק ריח טיגון הוא אחד הריחות העיקשים ביותר אשר קיימים. ריח של טיגון יכול להישאר ולהיצמד לרהיטים שלכם גם למספר שבועות ולהזכיר לכם בכל יום כאשר אתם שבים הביתה שלפני שבוע אכלתם שניצלים.

חיסרון שלישי הוא הזמן כמובן, אמנם שניצל נחשב למזון מהיר, אך ההכנה שלו אינה מהירה כל כך. הכנת שניצלים מחולקת למספר שלבים ולא ניתן לפסוח על אף אחד מהם. השלב של ההפשרה, השלב של הכנת הבלילה, השלב של השריית נתחי העוף בבלילה, השלב של הטבלת נתחי העוף הספוגים בבלילה בפירורי הלחם ויש אשר יוסיפו אף שלב נוסף של הטבלה בקמח. לאחר כל זה יש לטגן כל 2-3 נתחי עוף יחד, לעמוד על יד המחבת ולהפכם, דבר אשר דורש הרבה מזמננו היקר, ובניגוד לתבשילם שאנחנו יכולים להנמיך את האש בכיריים ולעזוב אותם, כאן לא נוכל לזוז.

אז לאחר שמנינו את כל החסרונות מול כל היתרונות, ללא ספק הכנת שניצל ביתית היא נחמדה מפעם לפעם, אך עשו לעצמכם טובה גדולה ומידי פעם חסכו את הזמן, את הלכלוך ואת הניחוחות הלא נעימים של הטיגון על הרהיטים שלכם והזמינו שניצל טעים ממקום שיש לכם המלצות עליו ומספק תפריט משלוחים כשר של שניצלים לאזורכם.

לסיכום מאמר זה, נאמר כי הזמנה מתוך תפריט משלוחים כשר מתאפשרת כיום ממגוון רחב של מסעדות. בעבר מאכלים רבים וכשרים היו פחות מוכרים כמאכלים שנכנסים לתפריט משלוחים, אם בשל הצורך לאכול אותם ברגע שהם יוצאים מהמטבח, ואם מתוך ההרגל להזמין רק מזון מהיר במשלוחים. כיום על ידי מארזים מיוחדים, ניתן להזמין כמעט כל מזון במשלוח וטעמו לא יפגע כלל מהנסיעה. אם אתם אנשים אשר שומרים כשרות תוכלו לבקש שישלחו לכם תפריט משלוחים כשר ולעיין אך ורק במאכלים הכשרים שניתן להזמין עד הבית כשהם חמים טריים וטעימים. שניצל קומפני מספקת תפריט משלוחים כשר ללקוחותיה הדתיים ושומרי הכשרות.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן