איך עושים שניצל שניצל קומפני משלוחי אוכל ברמת גן
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

איך עושים שניצל?

מי לא מכיר ואוהב את המאכל שהפך לסימן ההיכר של כל האימהות בישראל. שניצל לארוחת צוהריים זה אחד המאכלים האהובים והנפוצים ביותר וזה ברור: הוא טעים, משביע, מהיר וקל יחסית להכנה. האמנם? כשחושבים על זה לעומק ממש לא קל ומהיר להכין אותו…

קודם כל צריך לזכור להוציא אותו להפשרה במידה והקפאתם אותו וגם אם לא ויש לכם נתחי עוף טריים, הנה מתחיל תהליך הכנת השניצלים, אנחנו מזהירים אתכם… הולך להיות בלגאן.

שניצל קומפני - איך עושים שניצל בלי להרוס את המטבח

למה בלגאן? כי כמה שלא ננסה לשמור על ניקיון והסדר ולהצליח בפעם הראשונה, להכין שניצל לוקח כמה פעמים כדי לקלוט את הכיוון: ממה להכין את המטבל עם ביצה, איך לסדר נכון כל המרכיבים על השיש כולל פירורי הלחם והצלחת לשניצלים המוכנים אחר כך כדי שהכול יזרום.

בבית איך שהוא תמיד יוצא שהשיש מלא שמן ופירורים, הידיים דביקות, השניצלים לפעמים נשרפים ולפעמים לא עשויים. בקיצור לא קל כמו שחשבתם. צריך שיטה והכנה, אז איך עושים שניצל כמו שצריך?

איך עושים שניצל – הסודות נחשפים

ראשית כל כמו בכל אוכל מבושל, אפוי או מטוגן אחר, הדבר הכי חשוב הוא חומר הגלם. זה הסוד הראשון שכל שף מכיר ודואג ליישם במסעדה שלו בין אם זאת מסעדת גורמה, מסעדת שלושה כוכבי מישלן או מסעדת רחוב.

הסוד הראשון להכנת שניצל מדהים – טריות ואיכות חומרי הגלם.

אלה המרכיבים אשר קובעים רבות ויש להם משקל ענק בתוצאה של המנה. גם בשניצלים זה נכון ולא יוצא דופן. בשניצל קומפני גילו את הסוד הזה מזמן והדבר הראשון לו הם דואגים זה לקבל אספקה של נתחי עוף מובחרים וטריים יום אחרי יום. אבל זה לא מספיק. בשניצל קומפני דואגים לעבוד אך ורק עם עופות בריאים מגידול ידידותי לסביבה ולהכין מזון טבעי ככל שניתן ללא חומרים משמרים.

נחזור להכנת השניצל...

הסוד השני להכנת שניצל מהסרטים – הגודל והצורה.

כולנו מכירים את פטיש השניצלים המפורסם עם החריצים. גודל הנתח, עוביו וצורתו של נתח העוף המיועד להפוך לשניצל משחקים תפקיד חשוב באיכות השניצל ומשפיעים על הקריספיות שלו, על רמת העסיסיות שלו בפנים ועוד. אומן שניצלים אמיתי יודע לבחור ולבנות את הנתחים הטובים ביותר לשניצל. אפשר להשיג אותם מוכנים ברשתות המזון או בקצביות אך שניצלן מומחה ידע למצוא את הגודל והצורה הייחודיים והמתאימים ביותר לבגאט, פיתה או להגשה בצלחת בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

הסוד השלישי להכנת שניצל פצצתי – המטבל

לאחר בחירת חומר הגלם האיכותי והטרי ביותר הוא המטבל. במה טובלים את השניצל לפני שמכסים אותו בפירורי לחם ומטגנים או אופים אותו. כלל יודע הוא שצריף לטרוף ביצה ואליה להוסיף כל מיני מרכיבים שהנפוצים ביניהם, אלו שכל אימא ואבא מכירים זה מלח, שום כתוש וחרדל. זה בסיס שבתי אב רבים משתמשים בו אך מכאן והלאה המומחים והמקצוענים לוקחים את מטבל השניצל למקום אחר ו…

למה שנספר לכם איך עושים שניצל... אנחנו מכינים אותו כבר הכי טוב שאפשר

סתם, מוזמנים להיכנס לאחד הסניפים ולראות אותנו בפעולה. אין לנו מה להסתיר והלקוחות שלנו לא יכולים להסתיר את החיוך כשהם לוקחים את הביס הראשון של השניצל שלנו…

הסוד הרביעי להכנת שניצלים מדהימים – מידת הצלייה או הטיגון.

חשוב לדעת מתי להכניס את השניצל לשמן, באיזו טמפרטורה השמן צריך להיות, באיזה עומק וכדומה. כאן חשובה איכות התנור, כיריים טובים, מחבת מקצועית או כלי מיוחד לטיגון שניצלים, שישפרו את הטעם ואת התוצאה הכללית.

כמו כן, כמו שצריך לדעת מתי להכניס את השניצל, כך גם צריך לדעת מתי להפוך אותו ומתי להוציא. במקומות בהם השניצל מטוגן במכה אחת בשמן עמוק זה חשוב אפילו יותר שכן לשף או לטבח אין אינדיקציה על מוכנות השניצל מלבד הצבע והניסיון בהוצאת שניצלים בזמן…

הסוד החמישי להכנת שניצל אלוהי – התוספות….

טוב זה כביכול לא קשור אבל אחד הסודות בהוצאת מנת שניצל טובה הן התוספות. אולי בבית צי'פס מספיק לסגור את הפינה אבל בשניצליה מקצועית ורצינית כמו שניצל קומפני כולם יודעים ( ואולי אפילו מפחדים להודות… הם באים לא רק בשביל השניצל אלא גם בשביל התוספות…  : )

לסיכום, רוצים לדעת איך עושים שניצל? למה לכם…

יותר קל חייגו עכשיו והזמינו בטלפון או דרך האפליקציה את השניצל הכי טעים שתוכלו אי פעם… בארץ, בווינה או בכל פינה אחרת בעולם – שניצל קומפני – רשת השניצליות שלימדה את האוסטרים איך עושים שניצל נכון. בתיאבון!

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן