שניצל קומפני מה זה אוכל ביתי
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

מה זה אוכל ביתי

מה זה אוכל ביתי ומהו האוכל האהוב עליכם ביותר? שניצלים הם המאכל הלאומי, ואין ספק כי הכנה של שניצלים טובים היא אומנות לכל דבר. שפים של שניצל מספרים לנו מה הסוד שלהם שיוצר את השניצל הכי טוב ברמת גן-גבעתיים.
שפים של שניצל משתפים אותנו בסוד הגדול, כיצד מכינים את השניצל הכי טוב בעיר? בעוד שאוכל ביתי יסמל עבור חלק מאיתנו קוסקוס עם ירקות, חלקנו האחר יעדיף שניצלים או חזה עוף במרינדה. שניצל קומפני – מסעדת שניצלים באהבה ענקית, ממליצה לנו תמיד להוסיף תוספת חמה, לפחות אחת. בין אם אתם מזמינים שניצלים או חזה עוף, פרגית או צלחת חמה, הסלטים והממרחים של שניצל קומפני שווים את הביס שלכם.

משלוחי אוכל ביתי ברמת גן

לא כדאי לפספס אוכל ביתי אמיתי, במיוחד כאשר מדובר באוכל ביתי הכולל את מנות הבשר הכשר הטובות ביותר ברמת גן גבעתיים. משלוחי אוכל ביתי ברמת גן כוללים את השניצלים הכי טובים בעיר, שמבוססים על מתכונים שאף אחד לא מכיר חוץ ממסעדת שניצל קומפני.
בעזרת מתכונים שנבנו בקפידה ובמשך השנים, כיום המסעדה מוציאה עשרות משלוחים במהלך היום לכל רחבי גבעתיים רמת גן. רק הניסיון עושה את שלו והופך את האנשים למקצוענים, במיוחד כאשר מדובר בבישול והכנה של אוכל ביתי.

אוכל ביתי שמזמינים ממנו עוד ועוד

אז מה זה אוכל ביתי כשר וטעים? שניצלים שמכינים בעזרת המתכונים הכי טובים! אם עדיין לא יצא לנו לכיר, נעים מאוד, אנחנו מסעדת שניצלים כשרים אשר עושה משלוחי אוכל ביתי במרכז. כל משלוח ומנה היוצאים מפתחי המסעדה, הן מנות ומטעמים מאוד מוקפדים, שנשלחים ללקוחות במהירות הבזק. כשאנשים רעבים, אין זמן להתמהמה!
משלוח שניצל ברמת גן מגיע אליכם במהירות האפשרית, כאשר הוא נשלח בכלי תחבורה מתוחזקים וחדישים, כאלו שלא יתקלקלו לפתע בדרך אליכם. ניתן להזמין ממסעדת שניצל קומפני משלוחי אוכל ביתי למשרד בגבעתיים, וגם משלוח אוכל ביתי למשרד ברמת גן והאזור. בין אם בא לכם להתפנק על באגט חם או צלחת חמה, צוות המסעדה כאן כדי להתאים עבורכם את התוספות, הממרחים והסלטים העשירים.

מה מזמינים לאכול היום?

לא בטוחים מה יהיה לכם הכי טעים בתוך הבאגט? בכיף ובאהבה, צוות המסעדה ייתן את ההמלצה הכי חמה (חמה, תרתי משמע). אוכל ביתי טוב חייב גם לכלול למשל, ספגטי וקוסקוס, ירקות חמים, צ'יפס ועוד. כל אלו הם מטעמים שבהחלט אפשר להזמין מהמסעדה, ואתם יכולים לבחור כל יום תוספת חמה אחרת שהשפים יכינו באותו היום.

בעוד שביום ראשון מסעדת שניצל קומפני תכין ספגטי, בימים אחרים תוכלו להזמין דווקא קוסקוס. מומלץ לבדוק לקראת הצהריים, מה היא התוספת היומית. צוות מסעדת שניצל קומפני תמיד עושה את כל שביכולתו בכדי לוודא כי כתלי המסעדה נקיים לגמרי ומצוחצחים, כי על ענייני בריאות פשוט לא מתפשרים. הלקוחות של שניצל קומפני נהנים ממנות מזון כשרות ובריאות, המבוססות על חומרי גלם איכותיים ביותר וטריים.

חוויית הלקוח הסועד בשניצל קומפני

בעוד שבמסעדות מסוימות לפעמים אנשים חווים חוויות לא מומלצות, הצוות של קומפני תמיד עושה הכול בכדי שכלל לא יהיו כאלו. במידה וחוויתם חווית סעודה לא מומלצת, אנחנו בהחלט מעוניינים לדעת על כך ולשפר את מלאכתנו, לדייק אותה. אוכל ביתי צריך להיות בריא, וזה בדיוק מה שמסעדת שניצל קומפני מכוונת אליו.
כשאתם מגיעים למסעדה, ניתן לראות בבירור כי הסלטים טריים, הבשר מובחר וטרי, הממרחים טריים והכול תמיד חדש. בין אם בא לכם להזמין או להגיע ולסעוד עמנו, אנחנו נשמח לשמוע ממכם. תודיעו לנו כמה סועדים מגיעים לבקר אותנו, אנחנו כבר נדאג לשאר. בתיאבון!

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן