שניצל קומפני מרקים זה הכי הכי
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

מרקים זה הכי הכי

מרקים זה הכי הכי, ואנחנו לא מתווכחים עם המשפט הזה! בעוד ששניצל הוא הספורט הלאומי של ישראל, מרקים תמיד זה רעיון מצוין. ישנם מרקים שישפרו את כל הערב שלכם, בזכות התחושה החמימה שהם יזרימו מהגרון ועד הבטן. כיף!
בין אם אנחנו בימות החורף הקרים או בימי הקיץ הממוזגים, תמיד אפשר ליהנות מקערת מרק חמים ונעים. מרקים הם אוכל מנחם, כזה שגורם לנו להרגיש חמים כל הדרך אל הבטן. בעוד שחלקנו יעדיף מרקים מאוד סמיכים, חלק מהאנשים תמיד יעדיף מרקים צחים. מרק צח הוא אחלה אופציה עבור ימות החורף, ולגמרי ניתן ללגום מרק מסוג זה גם בקיץ. מרקים זה הכי הכי וזה ידוע, אבל מה לגבי ארוחה בשרית וכשרה במשלוח עד הבית? בואו נדבר על מה שאוכלים היום בארוחת הצהריים.

המרקים הכי טעימים והשניצלים הכי בריאים ברמת גן

היות ומדובר בסוג מרק אשר לא מכביד מאוד על הקיבה, ניתן לשתות מרק זה גם בימים חמים. האוכל שאנחנו ניזונים ממנו, בהכרח ישפיע אל התחושה שלנו ועל הבריאות, על מצב הערנות שלנו ועוד. אם נאכל מאכלים שאינם בריאים, אנחנו עשויים לחוש בעייפות כרונית ובשאר בעיות בריאותיות שונות.
מרקים צריכים להכין באהבה, או שלא מכינים אותם בכלל. מרק תמיד יזכיר לנו את התחושה של בית, את הגעגוע הקטן הזה בלב. כשאנחנו הולכים לקנות מרק במקום כלשהוא ולא שותים אותו בבית, אנחנו מצפים לאותה התחושה שהיינו מקבלים אצל אמא.

מה מזמינים לאכול היום, מרק או שניצל טעים וכשר?

שניצל קומפני היא מסעדת שניצלים באהבה והמלצה חמימה, אך שניצלים הם לא ההתמחות היחידה של שניצל קומפני. במסעדת קומפני תוכלו למצוא מנות חמות אחרות, מרקי היום, תוספות חמות, ממרחים, צ'יפס ועוד המון מטעמים כיפיים. אז מה אוכלים היום? שניצלים במתכונים ייחודיים במשלוח עד הבית זו אחלה אפשרות!
אנחנו מזמינים גם אתכם להימנות כחלק מהלקוחותצ הקבועים של מסעדת קומפני, בין אם אתם חובבי מרקים או פחות. אנחנו כבר נדע להתאים לכם את ארוחת הצהריים המושלמת. כל מה שאתם צריכים לעשות, זה להגיע SUPER רעבים!

הניסיון מוביל להתמקצעות המושלמת בהכנת אוכל ביתי

עם ניסיון של שנים ארוכות בתחום המזון המהיר והאיכותי, צוות קומפני, שמכיל גם שפים של שניצלים, יתאים לכם את ארוחת הצהריים המושלמת שלכם. ניתן להזמין מנות בשריות כשרות למשרדים, ותוך זמן קצר המשלוח כבר יהיה אצלכם.
כבר שנים ארוכות, שמסעדת קומפני מבצעת משלוחי אוכל ביתי בגבעתיים למשרדים, משלוחי פרגיות בגבעתיים למשרד ועוד. השנים הובילו את צוות המסעדה להתמקצע בהכנת השניצלים הכי טעימים שתמצאו בכל מרכז ארץ, כולל הממרחים הכי מגוונים.

מה אפשר להזמין לאכול בגבעתיים ורמת גן?

אתם מוזמנים ליהנות מלא פחות מאשר עשרות ממרחים, סלטים ותוספות חמות. עם מגוון כל כך רחב של שניצלים, חזה עוף במרינדה, מרקים, תוספות חמות וממרחים, אין סיכוי שמישהו יישאר רעב. במסעדת שניצל קומפני אף אחד לא נשאר רעב, ועל כך המסעדה מתחייבת.
בנו לכם את התפריט שלכם לצוהריים היום, ואנחנו גפם מזמינים אתכם להתייעץ עם צוות המסעדה. לאחר ייעוץ וכיוונון נכון של מקצוענים אמיתיים בתחום המזון האיכותי והמהיר, המשלוח שלכם אוטוטו כבר יהיה בדרך. כל עוד השליח לא יצא לדרך, אתם גם מוזמנים להתחרט ולהגיד לנו ששיניתם את דעתכם. שימו לב, בכדי למנוע מצבי ביש או סיטואציות שאינן נעימות, הכנו עבורכם את כל התפריט אונליין, שם תוכלו לבחור את המנות הכי טעימות שתרצו.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן