משלוחי אוכל בשרי שניצל קומפני משלוחי אוכל ברמת גן
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

משלוחי אוכל בשרי - כל מה שחשוב שתכירו

לא מעט אנשים כיום בוחרים לפנק את היקרים להם במשלוחי אוכל בשרי עד ביתם. אם גם אתם מעוניינים להתפנק או לפנק בארוחה בשרית, טעימה ואיכותית עד פתח ביתכם, כדאי שתכירו כמה נקודות חשובות שיבטיחו לכם בחירה נכונה במקום איכותי, אשר מקפיד להעניק ללקוחותיו את הבשרים האיכותיים והטריים ביותר. כפי שציינו, הביקוש לאפשרות זו של משלוחי אוכל בשרי עלה בשנים האחרונות ועקב כך, ישנם לא מעט נותני שירות שישמחו להציע לכם מגוון עשיר של מנות בשריות לבחירה. שניצל קומפני, אשר עוסקים בתחום מזה שנים ארוכות, בוחרים בקפידה את הבשר האיכותי ביותר וללא פשרות על טריותו. אחת המנות המוזמנות ביותר כיום במסגרת משלוחי אוכל בשרי היא שניצל בבגט, בלאפה או אף בפיתה. אז רגע לפני שאתם בוחרים את השניצל שלכם, כדאי שתכירו כמה נקודות בסיסיות עליהן מקפידים שניצל קומפני בכדי להבטיח לקהל הלקוחות את השניצל האיכותי, הפריך והטעים ביותר.

בחירה נכונה של חומרי הגלם - עוף, הודו או עגל?

ראשית, נפתח בבחירת חומרי הגלם הטובים ביותר להכנת שניצל מוצלח ומפנק במיוחד. ישנן שלוש אפשרויות שכיחות של חומרי הגלם מהם מייצרים שניצלים והן חזה הודו, חזה עגל וכמובן חזה עוף. בתחילת דרכו של השניצל הוא יוצר בעיקר מחזה עגל, אך כיום רובנו התרגלנו לשניצל המוכן מחזה עוף. המחירים הגבוהים של חזה עגל כנראה גרמו לכולנו לעשות מעין הסבה ולקבוע כי השניצלים שנאכל יהיו עשויים בעיקר מחזה עוף הזול בעשרות אחוזים. חזה הודו אף הוא זול משמעותית מחזה עגל אך הוא אינו מתאים לייצור השניצל האולטימטיבי בשל היותו נוטה להתייבש. לכן, הבחירה הטובה ביותר מבין כלל האפשרויות אשר הפכה בשנים האחרונות למוסכמה של ממש, היא חזה עוף. שניצל קומפני מקפידים לבחור בקפידה את חומר הגלם הטוב, הטרי והאיכותי ביותר בכדי להבטיח שניצלים מוצלחים במחירים הוגנים מחד, ולא יבשים מאידך.  

מעדיפים את השניצל שלכם עבה ועסיסי או דווקא דק ופריך במיוחד?

שנית, איך לא, עובי השניצל. ישנה מחלוקת של ממש בקרב כלל אוהדי השניצלים באשר לעובי האידיאלי של השניצל. ישנם רבים אשק מעדיפים את השניצל שלהם עבה ועסיסי במיוחד בשל הרצון להרגיש את חזה העוף בין שיניהם, ולעומתם, רבים אחרים אשר מעדיפים שניצלים דקיקים ופריכים במיוחד. שניצלים דקיקים ופריכים במיוחד דורשים עבודות דפיקה על חזה העוף טרם תחילת הליך הכנתו. משלוחי אוכל בשרי אשר מציעים שניצלים לקהל הלקוחות מאפשרים לכם לבקש מהמקום ממנו הזמנתם לדפוק על השניצלים שלכם במטרה להבטיח שיהיו דקים ופריכים במיוחד. לעומת זאת, שניצלים עבים ועסיסיים במקרים רבים אינם מצריכים דפיקות כלל. במקרים חריגים בהם חזה העוף עבה במיוחד, ניתן לדפוק קלות במטרה להבטיח כי השניצל אכן יהיה שניצל ולא חתיכת חזה עוף גדולה ומלאה עטופה במעט פירורי לחם. שניצל קומפני, אשר מציעים משלוחי אוכל בשרי עבור לקוחותיהם מאפשרים בחירה בין שניצלים דקיקים ופריכים לבין שניצלים מלאים ועסיסיים.

כך תבטיחו שפירורי הלחם יעטפו החטב את כל חלקי השניצל

שלישית, שלב הקימוח, ותתפלאו, גם עליו ישנן מחלוקות רבות. ישנם רבים אשר בוחרים לדלג על שלב קימוח חלקי חזה העוף טרם טבילתם בביצה הטרופה. לשלב הקימוח אכן אין כל משמעות על טעמו, מרקמו או מראהו של השניצל ולכן רבים בוחרים לדלג על שלב זה. אך רבין נוספים אשר בכל זאת מקפידים על קימוח חתיכות חזה העוף טרם טבילתם בביצה הטרופה מנמקים את בחירתם בכך שהקמח מצליח לייבש את חזה העוף. ייבוש חזה העוף מאפשר לביצה הטרופה להיתפס טוב יותר, מה שכמובן משפיע גם על כמות פירורי הלחם שיעטפו את חזה העוף. לכן, אם אתם אוהבים שכל חלקי השניצל שלכם עטופים היטב בכמות גדולה של פירורי לחם, כדאי להקפיד על שלב הקימוח. משלוחי אוכל בשרי מבית שניצל קומפני מקפידים על כלל השלבים ביצירת השניצל המנצח לטובת לקוחותיהם, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהשניצל כולו יהיה עטוף היטב בלא מעט פירורי לחם.

זה הזמן לתבל - כך תמנעו את שריפת התבלינים בשמן הרותח

רביעית, שלב טבילת חזה העוף בביצה הטרופה. חשוב להדגיש כי גם לביצה הטרופה אין השפעה ניכרת ומשמעותית על טעמו של השניצל שלכם. רוב מטרתה של הביצה היא להדביק היטב את פירורי הלחם לחזה העוף כך שכל חלקיו יהיו עטופים היטב. אנשים רבים בוחרים לשלב בשלב זה תבלינים בטעמים שונים במטרה להשפיע על טעמו של השניצל. התבלינים השכיחים ביותר בעזרתם רבים בוחרים לתבל את השניצל שלהם הם: פפריקות, פלפל, מלח, שום, אורגנו עשבי תיבול שונים ועוד. חשוב להדגיש ולומר כי אם ברצונכם לתבל את השניצל שלכם, עכשיו זה הזמן. תיבול השניצל בפרורי הלחם עלול לגרום לשריפת התבלינים בשמן הרותח ולפגוע בטעמו של השניצל כולו. לכן, מומלץ לשלב את כל התבלינים שתרצו להוסיף כבר בשלב הביצה הטרופה ולא לאחר מכן. ישנן תוספות שיצליחו לעמוד בחום השמן הרותח בהם תוכלו להשתמש גם בשלב הבא, שלב טבילת השניצלים בפירורי הלחם.

פירורי לחם דקים וגרוסים היטב או דווקא עבים במיוחד?

השלב החמישי והאחרון לפני הטיגון הוא כמובן שלב פירורי הלחם. שלב זה אף הוא מייצר לא מעט מחלוקות בין כל חובבי השניצלים אשר חלקם מעדיפים פירורי לחם גרוסים דק דק במטרה להרגיש היטב את חזה העוף עצמו ולעומתם רבים אחרים אשק מעדיפים פירורי לחם בגריסה גסה במטרה להבטיח פריכות רבה. כפי שציינו מעלה, לא מומלץ לשלב בפירורי הלחם תבלינים אשר עלולים להישרף במהלך הטיגון ולפגום בטעמו של השניצל, אך שומשום ניתן להוסיף ללא חשש, בשל העובדה כי הוא אינו רגיש לחום ואין סיבה שישרף. משלוחי אוכל בשרי מבית שניצל קומפני מבטיחים לקהל לקוחותיהם את הליך הייצור האטלטימטיבי תוך שימת דגש על כלל הנקודות שהובאו מעלה בכדי להבטיח שניצלים איכותיים, טעימים ופריכים במיוחד. לכן, רבים מהבוחרים באפשרות זו של משלוחי אוכל בשרי מבית שניצל קומפני מדווחים על שניצלים איכותיים וטעימים במיוחד.

ארוחת צהריים מפנקת הכוללת שלל מנות בשריות לבחירה

אם גם אתם רוצים לפנק את היקרים לכם או להתפנק בעצמכם בארוחת צהריים איכותית וטעימה הכוללת משלוחי אוכל בשרי, חשוב שתדעו לבחור נכון מקום איכותי המקפיד על בחירת חומרי הגלם הטובים ביותר, הליך הכנתו בצורה מקצועית תוך שימת דגש על כלל הדגשים החשובים ביותר וכמובן, כולל משלוחי אוכל בשרי עד בית הלקוח. בדומה להליך הכנת שניצל מוצלח, טעים ופריך במיוחד, לכל מנה בשרית יש הליך הכנה מדוייק הכולל מספר שלבים חשובים. הקפדה על הליך ההכנה ללא פשרות או ניסיונות לקיצורי דרך יבטיחו לכם מנות בשריות טעימות במיוחד. בין כלל המנות השכיחות ביותר כיום שרבים בוחרים מהם משלוחי אוכל בשרי בכל רחבי הארץ הם: שניצלים, קבבים, פרגיות, חזה עוף, כבדים, לבבות ועוד. בחרו נכון משלוחי אוכל בשרי הכוללים את הבשרים האהובים עליכם ממקום מקצועי שיודע להכין אותם היטב, והבטיחו לעצמכם וליקרים שלכם ארוחת צהריים/ ערב מפנקת וטעימה במיוחד.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן