שניצל קריספי
Picture of שניצל קומפני ב.ס.ר
שניצל קומפני ב.ס.ר

שניצל קריספי

שניצל קריספי הפך בשנים האחרונות למנה האהובה בישראל - כך תצליחו להכין בכוחות עצמכם שניצל מנצח!

מחפשים ארוחת צהריים חמה, טעימה ומזינה? שניצל קומפני מציעה לכל לקוחותיה מבחר עשיר של מנות לבחירה כאשר מנת הדגל היא שניצל קריספי. לא מעט אנשים כיום בוחרים להזמין ארוחת צהריים במקום העבודה ולחסוך לא מעט זמן התארגנות בבוקר. אז אם גם אתם רוצים להזמין ארוחת צהריים טעימה, בריאה ומזינה, בטח תשמחו לשמוע שהביקוש הגדול בשנים האחרונות גרם לחנויות ורשתות רבות להציע מבחר עשיר של מנות תוך הקפדה על בחירת חומרי גלם איכותיים, בריאים, מזינים ואף דיאטטיים אם אתם שומרים. שניצל קומפני מציעה ללקוחותיה מבחר מנות לבחירה כאשר מנת הדגל היא שניצל קריספי איכותי וטעים הנעשה בהתאם לכלל השלבים החיוניים לשניצל מנצח. רגע לפני שאתם מחליטים להזמין את המנה האהובה עליכם, חשוב שתכירו שני טיפים חשובים שיבטיחו שהמנה תגיע בתזמון המדוייק ותכלול את כל התוספות האהובות עליכם.

דגשים שאתם חייבים להכיר טרם הזמנת אוכל - כך תבטיחו שהמנה תגיע בתזמון הנכון ותכלול את כל התוספות האהובות עליכם

הטיפ הראשון הוא תזמון נכון של מועד ההזמנה. לא מעט אנשים לא נערכים מראש ומחליטים להזמין שניצל קריספי רק שהבטן כבר הספיקה לאותת עם מספר קרקורים. הזמנה מאוחרת תגרום לכם להמתין דקות ארוכות עד להכנת המנה והגעתה אליכם ובמטרה להימנע מכך, חשוב להיערך מראש ולהזמין שניצל קריספי לפני שאתם מתחילים להיות רעבים. מנגד, גם הזמנה מוקדמת מידי עלולה להוות בעיה. במידה ואתם מזמינים ממקום העבודה ואין באפשרותכם לצאת לאכול בכל עת שתרצו, חשוב לוודא שלא תזמינו מוקדם מידי כך שהמנה תגיע לפני זמן האוכל שלכם. במקרים אלה שניצל קריספי יאלץ להמתין לכם ואתם תאלצו לקבל מנה שהספיקה להתקרר. לכן, כל שאתם נדרשים לעשות זה להיערך להזמנת משלוח אוכל כבר מתחילת היום ולוודא שהאוכל שתבחרו יגיע בדיוק בזמן ארוחת הצהריים שלכם. הטיפ השני יבטיח שתקבלו שניצל קריספי הכולל את כל התוספות האהובות עליכם ללא יוצא מן הכלל. אנשים רבים מתקשרים להזמין משלוח אוכל ללא חשיבה על כל התוספות שירצו להוסיף. ברוב המקרים הללו הם נזכרים בתוספות שונות שהן כל כך אוהבים אך שכחו לבקש. במטרה להימנע מכך ולוודא שהמנה שלכם תכלול את כל התוספות האהובות עליכם, מומלץ לערוך רשימה קצרה עם כל התוספות רגע לפני מועד ההזמנה. במידה ואתם מזמינים לכמה אנשים, אין מנוס מיצירת רשימה מסודרת שתעשה לכם סדר בראש וסדר במנה. הקפדה על הטיפים הללו תבטיח לכם שניצל קריספי הכולל את כל התוספות שלכם ובתזמון הנכון. אז איך מכינים שניצל קריספי השומר על עסיסיותו למרות הפריכות החיצונית? הנה לכם כל השלבים החשובים ביותר בהכנה!

בחירת חומרי הגלם, עובי השניצל ושלב הקימוח - הצעדים הראשונים בדרך לשניצל קריספי ועסיסי במיוחד

שניצל קומפני מתחילים את שלב ההכנה בבחירת חומרי הגלם האיכותיים והמתאימים ביותר. ישנה מחלוקת עתיקת יומין אודות זהות החזה המיטבי ליצירת שניצל מנצח כאשר האפשרויות הן חזה הודו, חזה עגל וכמובן חזה עוף. בתחילת דרכו של השניצל הוא יוצר מחזה עגל אך בשל מחירו היקר בישראל, רבים בחרו לוותר עליו. חזה הודו נוטה להתייבש במהירות כך שדקה מיותר על המחבת תפגע קשות בעסיסיותו השניצל. לכן, חזה עוף תפס את המקום המכובד של חומר הגלם המיטבי ליצירת שניצל מנצל. לאחר מבחירת חזה עוף טרי ואיכותי, עוברים לשלב הבא, שלב בחירת עובי השניצל. גם בנושא זה ישנה מחלוקת של ממש. רבים אוהבים את שניצל קריספי ודקיק כך שבכל ביס מרגישים את הפריכות שלו, ולעומתם רבים אחרים מוכנים לוותר מעט על רמת הפריכות לטובת עובי השניצל ועסיסיותו. נתון זה נתון לשיקול דעתכם בהתאם לטעם אישי בלבד. במידה ותבחרו באפשרות הדקיקה, כל שתידרשו לעשות זה לדפוק מעט על נתחי העוף. השלב הבא בהכנת שניצל קריספי, עסיסי וטעים במיוחד עליו רבים בוחרים לדלג הוא שלב הקימוח. שניצל קומפני מקפידים לקמח מעט את נתחי העוף במטרה לייבשם. ייבוש הנתחים נועד בכדי לאפשר לביצה הטרופה להידבק בצורה טובה ואחידה בכל חלקי השניצל. שניצל הכי טעים חייב לכלול מעטפת אחידה בכל חלקיו ולכן, אל לכם להתעצל ולוותר על שלב הקימוח.

ישנם תבלינים הנוטים להישרף במהירות - כך תוכלו לשלב גם אותם בשניצל שלכם!

כעת, לאחר שנתחי העוף בעובי המתאים ועברו הליך ייבוש מיטבי בעזרת קימוח מהיר, הגיע הזמן להכניסם לביצה הטרופה. באשר לביצה הטרופה חשוב להדגיש שני דגשים חשובים. האחד, לוודא שהביצה טרופה לחלוטין והשני, להוסיף תבלינים הרגישים לחום כבר בשלב הזה. אנשים רבים בוחרים לשלב תבלינים בפירורי הלחם אך מה שהם לא יודעים זה שישנם תבלינים שנוטים להישרף, מה שמעבר לנושא הבריאות, עתיד לפגוע בטעם השניצל. לכן, אם אתם בוחרים לשלב תבלינים הנוטים להישרף מהר (כמו צ'ילי למשל), שלבו אותם כבר בביצה הטרופה. כל שנותר ליצירת קריספי ללא פשרות הוא לבחור את פירורי הלחם האהובים עליכם ולהתחיל בשלב הטיגון. גם בחירת פירורי הלחם אינה פשוטה כל כך. ישנה אפשרות של פירורי לחם דקים, ולעומתם פירורים גסים ועבים. הפירורים העבים יוצרים מעטפת קריספית הרבה יותר. שניצל קומפני המציעים משלוח אוכל לכל דורש, מקפידים על כל שלבי יצירת שניצל קריספי מנצח. לסיום חשוב להדגיש לוודא שהשמן מספיק חם לפני שמכניסים את השניצל למחבת. הקפדה על כלל השלבים הללו וטיגון נכון ללא שריפת יתר יבטיח לכם שניצל הכי טעים המשלב פריכות ועסיסיות גם יחד.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן